MBarne Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Litt flaut å spørre om dette, men hvordan finner jeg ut om en Audi 100 2,3E 91modell er 5 sylindra? Er det slik at alle disse bilene er det? Betyr 5G noe? Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 tell pluggene! du ser det lett uansett når du åpner motorrommet... mange av audiene har femmern ja... har hørt at den motoren er noe av det beste som er laget..... finner vel en videreutviklet utgave i gamle s4... da med turbo... Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Takk :!: Skal se om jeg ikke finner det ut nå. Har hørt at det skal være noen av de beste motorene audi har konstruert ja Det skal jo også være mulig å høre det på motoren om den er 5 sylindra, men stoler ikke helt på det på grunn av ulyd fra eksosanlegg når den går på tomgang. Noen som har peiling på hvor en får kjøpt nytt eksosanlegg/sport evt. ca. pris. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 audi sin 2,3e motor har 5 sylindre. Du slipper å sjekke. Det er vel 2,2 motoren man finner i de tidlige s bilene Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Har sjekket! Den var 5 sylindra Har nylig kjøpt bilen! Beste og fineste bilene på denne jord spør du meg. NB: Hører ikke på gamlinger som anbefaler jappse biler! Er så lei av de drit kommentarene. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Bedre bil skal du lete lenge etter! 5 sylindra denne her ja! Veldig kjekk lyd! Hiv på et diskret effektanlegg så blir det enda bedre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Koster ikke effektanlegg flesk her i norge da? Bare bakpotte til bilen min koster rundt 5,5-8k. Hele veien så snakker vi billigst, 25k. Ikke rart jeg skal til sverige å kjøpe det der. Endret 24. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Koster ikke effektanlegg flesk her i norge da? 9347289[/snapback] Nei, betalte 6000kr for ferdig montert ferrita rustfritt på min, fra kat og ut ikke grenrør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå