MaSo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Kjøpte en Helix E10 Espirt som tok kveld ca 1uke etter at den var levert og montert sammtidig som den ødela minst et av cadence elementene. Det som hente var at jeg startet anlegget og plutselig kom det en høyfrekvent lyd fra forsterkern, det var noe som smalt. Jeg var rimelig kjapp med å skur av anlegget og kommet meg bak i kofferten for å se hva som hadde hendt. Der luktet det svidd elektronikk som bare det. Det er ikke noe feil på kabelene eller noe sånnt, så dette kan vel regnes som en garanti sak? (hørt snakk om at jeg var den første i landet med en av de nye helixene, kjipt at det sku ende slikt) Endret 23. august 2007 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det må du nesten spørre leverandøren din om. Det er en stor fordel å gjøre dette som første punkt, siden du da får et pålitelig svar. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja, fortell dette til han du kjøpte den av, å er han litt seriøs gir han deg sikkert en ny eller reparerer den uten kostnad for deg Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Problemet hans ligger i om de tar ansvar for andre ting som har blitt ødelagt på grunn av feil med forsterkeren. Tror ikke du får noe skikkelig svar her, så spør forhandleren. Får du avslag kan du sende en mail til forbrukerombudet og spør om du har krav på erstatning for det ødelagte elementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå