thorvald30 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer på om det er meg det er noe galt med, men jeg har akkurat kopla opp min ps3. Har hatt en før kopla opp til forsterker, og det har funka bra. Den nye maskinen vil ikke bli med meg på å overføre lyd via optisk kabel...... Forsøkt å finne ut om også andre har dette problemet. Tror jeg har kopla rett....har også forsøkt på alle mulige innstillinger på forsterkeren (Sony ett eller annet...) Når jeg kikker på den optiske kabelen som skal inn i forsterkeren, ser jeg at det komer et rødt lys ut av "tuppen"...... Noen som har peiling på hva det kan være jeg har gjort galt? Sikkert noe fryktelig enkelt ( har den nyeste firmwaren ja.... :-) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har du fikset innstillingene inne på PS3 menyen? Tror det er "Sound settings->Output->Optical" og så får du velge mellom surround, stereo osv... Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hmmmm......ser ut som om forsterkeren trengte en natt på å tenke seg om....Alt funka som bare juling når jeg prøvde det i dag Så da er det spilling på gang i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå