Gå til innhold

Tråder forsvinner når de skal rapporteres!

Anbefalte innlegg

Skulle rapportere to tråder som ikke behøvde være sticky lenger, men i begge tilfellene fikk jeg følgende feilmelding i det jeg skulle sende rapporten:

"Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen."

Når jeg så går tilbake er begge trådene borte. Når jeg ser på "Mine innlegg" så ligger de i listen der, men når jeg klikker på trådene så får jeg samme melding igjen: "Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen."

Hva er det som skjer? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I enkelte tilfeller kan det skape forvirring, men av erfaring synest eg systemet fungerer greit nok. Ein del trådar blir skjult og trådstarter står igjen som eit spørsmålsteikn er ein ulempe, men på den lyse sida blir trådar som ikkje høver seg effektivt fjerna frå allmenn innsyn sjølv når ein moderator ikkje er til stade.

Har forresten fiksa trådane dine. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Har forresten fiksa trådane dine. :)

9346956[/snapback]

Takk Zeph! :)

Var forresten utrolig rask respons med svar i denne tråden også. Trodde at jeg nå måtte vente til neste dag før jeg ville få svar, og at jeg da ville få som svar at det bare var jeg som rotet og at jeg selv sannsynligvis hadde slettet trådene... Godt å få bekreftet at det ikke var jeg som var helt på tryne denne gangen i alle fall, hehe... ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...