bandit Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Beklager den dårlige tittelen! Er på utkikk etter et program som gjør at man kan føre muspeker til hhv øvre og nedre skjermkant for å scrolle opp og ned i et dokument. Noen som vet om et sådant program?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har du prøvd å trykke inn den mellomste knappen på musen din? Se om det kommer opp et rullefelt automatisk. Litt vanskelig å vite når du ikke skriver operativsystem eller hvilket program du skal bruke det til. Regner kanskje med at du bruker det i Firefox nettleser... Lenke til kommentar
bandit Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Win xp, stort sett Firefox men gjerne også andre program. Tingen er at jeg ikke bruker mus, bruker Naturalpoint trackIR som er et alternativt styresystem man styrer med hodet, og som bare har to "musknapper". Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Win xp, stort sett Firefox men gjerne også andre program. Tingen er at jeg ikke bruker mus, bruker Naturalpoint trackIR som er et alternativt styresystem man styrer med hodet, og som bare har to "musknapper". 9348311[/snapback] Aha, sånn ja. Vel, jeg fant ikke noen programmer for dette. Men hvis du ikke er så langt unna tastaturet går det an å bruke pil opp/ned eller PageDown / Up. Ikke den løsningen du ville ha, kanskje...? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Win xp, stort sett Firefox men gjerne også andre program. Tingen er at jeg ikke bruker mus, bruker Naturalpoint trackIR som er et alternativt styresystem man styrer med hodet, og som bare har to "musknapper". 9348311[/snapback] Aha, sånn ja. Vel, jeg fant ikke noen programmer for dette. Men hvis du ikke er så langt unna tastaturet går det an å bruke pil opp/ned eller PageDown / Up. Ikke den løsningen du ville ha, kanskje...? 9354546[/snapback] Joda, fullstendig klar over den muligheten, men nei ikke løsningen jeg så for meg. :-) Finnns det aktuelle addons til Firefox som kan være aktuelle?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå