brunauge Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) hei, har fått en telefon som jeg skal selge. jeg vet den er sperret, og gikk ut i fra at det var til telenor. så jeg gikk til unlock.no og fulgte guiden der, men får feilmelding på koden. lurer nå på om telefonen er sperret til f.eks. netcom. hvordan kan jeg sjekke ut dette? nummeret til han som har eid telefonen begynner på 922 takk på forhånd Endret 25. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hei, har fått en telefon som jeg skal selge. jeg vet den er sperret, og gikk ut i fra at det var til telenor. så jeg gikk til unlock.no og fulgte guiden der, men får feilmelding på koden. lurer nå på om telefonen er sperret til f.eks. netcom. hvordan kan jeg sjekke ut dette? nummeret til han som har eid telefonen begynner på 922 takk på forhånd 9346654[/snapback] Tast inn IMEI-nummeret på netcom.no og se om NetCom har låsekoden. Du finner den i så fall på netcom.no -> kundesenter-> låsekoder. Husk at den også kan være låst til Tele2. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Herregud, takk ! Har vært uten telefon nå i et par dager. Og har en Motorla Razr V3i liggendes, men har ikke klart å få brukt den fordi den var sperret. Nå funker det hvert fall. Tusen takk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 nummeret til han som har eid telefonen begynner på 922 9346654[/snapback] Hva nummeret starter med sier intet om hvilken type binding det er mobiltelefonen. Kan du ikke ta kontakt med tidligere eier å høre? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 nummeret til han som har eid telefonen begynner på 922 9346654[/snapback] Hva nummeret starter med sier intet om hvilken type binding det er mobiltelefonen. Kan du ikke ta kontakt med tidligere eier å høre? 9355559[/snapback] hvis han har hatt nummeret i mange mange år og aldri portert, så er det et netcom nr good old days Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå