ZenCo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Alle har vel hørt det at kaffe har stor innvirkning på vekstprossesen. Noen mener det er bevist og sant, andre mener det er bull fra A-Å. Jeg er 15 år, og er midt i vekstopplegget, og har akkurat begynt å drikke kaffe. Drikker 1/2 liter i dagen, og er litt bekymret. Har faktisk kaffe innvirkning på vekstprossesen? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei. Eneste du burde være redd for, er inntak av mye kaffe, sterk kaffe, på relativ tom mage. Magesår ftw! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 kaffe eller rettere sakt koffein forbrenner noen kalorier. Forhindrer nyrestein, men apåte er den veldig sterk for magen og kan gi mave sår, halsbrann, dårlig søvn. Den kan gi deg hyperaktivitet en stund, samt missfargede tenner. Det er vell godt med en kaffe kopp eller 2, men ikke drikk i bøtter og spann Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 En halv liter eller mindre i dagen går bra... Så det er helt sikkert at det ikke gjør noe med veksten? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har drikket kaffe siden jeg var 14-15, og har ikke merket en dritt når det gjelder veksten. Eneste som er negativt er det med gule tenner. Huff! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen burde finne opp hvit kaffe (no racism intended ^^) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen burde finne opp hvit kaffe (no racism intended ^^) 9350618[/snapback] tilsett melk ;P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen burde finne opp hvit kaffe (no racism intended ^^) 9350618[/snapback] tilsett melk ;P 9352672[/snapback] *Brekke meg med tanken* Dog får du en slags hvit kaffe, ja. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Er det ikke bare å kjøre Solidox Hvite Tenner da? Finnes det en "Hvor mye kaffe drikker du i dagen"-poll? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den bruker jeg! Tror ikke det. Lag en du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå