Skogslik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har begynt med BG nå, og skal skaffe 30 slike marks av hver slik at eg kan kjøpe den Epic Mount hesten vil bytte ut strutsen eg har nå Men stemmer det ikkje at man får 3 marks viss man vinner og 1 når man taper? Eg var netopp med og da tapte vi(Horde) men eg fikk ikkje noe slik mark, hva kan vere galt? dette gjelder AV. Har vist en i packen fra en annen BG, der fikk eg vist :S Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 win=3marks Loose=1 mark Hadde du fulle backpacks kanskje? sjekke mailen din Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Nei eg har ledige plasser i packen, det som er så merkeli :S Er ikkje noe man må gjøre først slik at man kan få marksene? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nei eg har ledige plasser i packen, det som er så merkeli :SEr ikkje noe man må gjøre først slik at man kan få marksene? 9346594[/snapback] Du skal ikke måtte gjøre noe for å få marks. Prøv igjen å se om du får da, var tross alt bare en mark du gikk glipp av Vist du fremdelse ikke får noen marks så er det bare å kontakte en GM, selv om du vet hva svaret du får er ... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Eg får marks i alle de andre BGene har eg funnet ut nå, men ikkje AV :S Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 enten har du 100 marks alt, eller så veit du ikke hvordan en av mark ser ut Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) ...... Glem hele tråden egentli, var nok litt trøtt her eg satt. Fant dem vist i packen min nå. Endret 23. august 2007 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå