Gå til innhold

Samsung U700, Sony Ericsson T650i eller Nokia 6500


Reggy

Anbefalte innlegg

K770 er  vel også et alternativ, evt Nokia sine lekre 6500 classic og slide.

Men siden kamera er viktig ville jeg nok dumpet Nokia og Samsung sine modeller.

Det er mange som syns nokia sine siste modeller tar bra bilder, men fargene er helt off på disse.

T650 sitt kamera er meget bra til å ikke å være cybershot.

:)

9362868[/snapback]

 

Sony Ericsson K770i var ny for, og virket fin ved første øyekast. Spesifikasjonene virket nokså like T650i sånn ved kjapt øyekast....

 

Har vært veldig Nokia fan og sagt jeg aldri skal ha SE, men kan nærme meg noe. Det som taler mot er mindre skjerm (positivt er jo også lettere tlf da), samt at jeg får inntrykk av at Nokia har bedre kalender. Det jeg liker veldig godt med min kalender på Nokia 6280, er at når man går inn i denne så viser den dagens gjøremål/ avtaler uten at jeg trenger å klikke opp noe... Vet ikke hvordan SE er på akkurat det...

9367052[/snapback]

 

 

Nokia har bedre kalender. Sony Ericsson kan ikke vise dagens gjøremål/avtaler i stand-by.

9373116[/snapback]

 

Ok.

 

Mye hjelp å få av deg. Takk.

 

Egentlig litt dumt at SE ikke har det. Har vært litt på vippen mot SE, men får taste litt på den hos Elkjøp når den dukker opp.

 

Ang. Nokia 6500 Slide er jeg redd kan bli for dyr. Foreløpige priser med Tele2 ligger på nærmere 2 tusen. Vet ikke om jeg vil bruke fullt så mye......Da må jeg kanskje kikke på Nokia N73 igjen. Det har hvertfall 3.2. MP kamera. Og kalenderen holder jo mål....men den er jo et år gammel....men billig...1Kr...

9373253[/snapback]

 

 

I følge Nokias hjemmeside har 6500 Slide et noen selvfølgeligheter de fleste Series 60-telefonene har savnet, som tidsnedtelling, stoppeklokke og skikkelig alarm. På tide!

 

http://www.nokia.no/phones/6500_slide/features.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaprer litt, jeg - Har også "oppdaget" T650i og tror jeg skal gå til anskaffelse av denne. Er det noen som vet hvor de har den for øyeblikket? Kanskje til og med et sted i Oslo?

 

Stund siden jeg har hatt SE nå, men regner med at man greit kan synce mot outlook? Hvordan vises da dagens avtaler/gjøremål? Må man inn i kalenderen selv hver dag?

Lenke til kommentar
Kaprer litt, jeg - Har også "oppdaget" T650i og tror jeg skal gå til anskaffelse av denne. Er det noen som vet hvor de har den for øyeblikket? Kanskje til og med et sted i Oslo?

 

Stund siden jeg har hatt SE nå, men regner med at man greit kan synce mot outlook? Hvordan vises da dagens avtaler/gjøremål? Må man inn i kalenderen selv hver dag?

9375891[/snapback]

 

 

Har fått forståelsen av at det kun er Nokia som har den muligheten at den viser dagens gjøremål m.m. bare ved å se på kalenderen. Andre må man klikke seg inn i. Har ikke selv sjekket T650i. Vet ikke om de har fått den på vår elkjøp ennå...

 

Akkurat det med kalenderen synes jeg er veldig bra på min Nokia. Og har lyst til å ha det fortsatt...:)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan få tak i den blå versjonen av SE T650i?

9391916[/snapback]

 

 

Fikk en Telehuset reklame i posten tidligere i uken og da var det bilde av den blå telefonen. Vet ikke om det var bare bilde eller om det gjelder beholdingen også.. (dette var i Kr.sand)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan få tak i den blå versjonen av SE T650i?

9391916[/snapback]

 

 

Fikk en Telehuset reklame i posten tidligere i uken og da var det bilde av den blå telefonen. Vet ikke om det var bare bilde eller om det gjelder beholdingen også.. (dette var i Kr.sand)

9401509[/snapback]

 

Ja, så den reklamen jeg også, men har ikke fått svar fra Telehuset om bildet stemmer....

Lenke til kommentar
Kjøpte den i dag (BLÅ) hos Telekiosken... 3899 uten operatørlås. :D

9404438[/snapback]

 

Gratulerer!

 

Håper du blir fornøyd for det var en stiv pris:)

9404565[/snapback]

 

Telekiosken er vel generelt ikke billig. Men en flott telefon er det!

9404655[/snapback]

 

 

Nei, det var jo ikke billig, men gitt at ingen i prisguiden (pr. i dag) har den blå versjonen på lager, vil ventetiden være en høyere pris å betale for meg...ettersom jeg TRENGER en ny mobil nå!

 

Er dritfornøyd med telefonen! :p

Lenke til kommentar
Kjøpte den i dag (BLÅ) hos Telekiosken... 3899 uten operatørlås. :D

9404438[/snapback]

 

Gratulerer!

 

Håper du blir fornøyd for det var en stiv pris:)

9404565[/snapback]

 

Telekiosken er vel generelt ikke billig. Men en flott telefon er det!

9404655[/snapback]

 

 

Nei, det var jo ikke billig, men gitt at ingen i prisguiden (pr. i dag) har den blå versjonen på lager, vil ventetiden være en høyere pris å betale for meg...ettersom jeg TRENGER en ny mobil nå!

 

Er dritfornøyd med telefonen! :p

9404967[/snapback]

 

Den samme Telekiosk-butikken hadde i dag satt opp prisen på mobilen fra 3899 til 4599 siden lørdag... Så jeg gjorde nok et godt kjøp der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...