Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på Linksys WRT300N Login

Anbefalte innlegg

Fikk i hus en Linksys WRT330N som jeg installerte. Den står som nummer andre Switch etter en SMC Barricade Switch. Begge er koblet sammen via LAN. Barricaden er først i kjeden, og er koble med Speedtouch via LAN. Dette har vel kanskje ikke så myemed mitt spørsmål å gjøre, men tok det med.

Nå vil jeg inn i Linksysen for åpne porter for IP telefonen (One call), og skriver ip adressen i IE som er 192.168.1.1 og kommer til logg inn. Defualt brukernavn skal være admin, men den nekter meg tilgang. Passordfeltet står blankt. Dette er klart beskrevet både på medfølgende dokuntasjon og på Prot Forward sine sider. Er det noen som vet hva jeg gjør feil? Har forreseten resatt Linksysen uten at det hjalp.

Tar i mot svar med takk

Hilsen Bråstopp (Bokstavelig talt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er flaut :wallbash: Jeg har antageligvis logget inn med "admin" under "user name". Denne gangen leste jeg til og med brukermanualen, men tydeligvis ikke godt nok. Jeg får sjekke det ut senere i dag. Kommer med tilbakmelding. Takk så langt for engasjementet folkens.

Ha en bedre dag :D

Lenke til kommentar
Det samme skriver Linksys på sine support sider. Fatter ikke hva det er som skjer. Jeg har kun lagt inn WEP passord, og det har jo ingenting med Login å gjøre. Og som nevt tidligere har jeg resatt routeren flere ganger. :!:

3714-017.png

9348550[/snapback]

Hei igjen.

Du skrev motsatt i første posten din. Der har du brukernavn som admin og blankt i passordet.

Sjekk hva du egentlig har brukt.

Lenke til kommentar

Jeg ble klar over det nå. Beklager at jeg lagde oppstandelse. Jeg var så trøtt og forbannet før jeg kastet inn håndkle, at jeg hadde ikke dette i tankene overhode. Regner med at dette ordner seg, bare jeg kommer meg hjem etter hvert. Det skulle selvfølgelig stått "Default Password" i første post.

Om jeg er svimmel? Det kan man si. ;)

Endret av BråStopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...