Reeve Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Som topic sier, så lurer jeg på om Asus P4P800 SE er et verdifullt kort. (Jeg vet det er gammelt og til socket 478). Grunnen til at jeg lurer er fordi når jeg skulle selge min gamle PC for ca. et halvt år siden hadde jeg dette hovedkortet, og annonserte det sammen med resten av delene på bruktmarkedet. og det HKet fikk jeg veldig mange interreserte på, men det som slo meg mest var at det var en person som ville ha det for 1000 kr pluss frakt! Prisen i annonsen var satt til "Bud", men jeg hadde ikke forventet mer enn kanskje 300 kr for det, så jeg var storfornøyd og pakket det ned og sendte det av gårde. Og joda, det ble hentet, og betalt da det ankom postkontoret, og jeg fikk en glad tilbakemelding av kjøper om at det hadde vært en fin handel. Men jeg sitter da igjen og lurer på hva som var så spesiellt med dette kortet, eller om det var selger som kanskje gjorde et meget dårlig kjøp. Jeg følte meg jo nesten som en svindler, men når det var han som satt prisen selv, og han visste hva han kjøpte, så ville jo ikke jeg tvinge prisen nedover... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå