toffaen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) heisan folkens! Jeg har en DELL INSPIRON 9300 og her om dagen, da jeg satt og bestilte RAM brikker på komplett.no dukket det opp en hvit linje som strakk seg loddrett over skjermen. Denne linjen kommer fremm når jeg har logget meg på og av og til før jeg har logget meg på.. Linjen kommer ikke med på screenshots, men jeg ser den hele tiden Lurer på hva som kan være galt og håper på seriøse svar! mvh. Kristoffer G. Endret 28. august 2007 av toffaen Lenke til kommentar
B0P Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dette er et kjent problem på akkurat de modellene. Ring teknisk support (67116882) for Dell og sjekk hva de kan gjøre for deg. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Dette er et kjent problem på akkurat de modellene. Ring teknisk support (67116882) for Dell og sjekk hva de kan gjøre for deg. 9347842[/snapback] ok, har sent mail til dell nå.. på kundesupporten til dell.. håper ikke det er noe store greier Endret 24. august 2007 av toffaen Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 De tror det er LCD skjermen som ikke er helt som den skall.. så de sender ut en tekniker innen 5 dager som skal fikse problemet Lenke til kommentar
B0P Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hadde på følelsen at du ville få et slikt svar ja Grattis Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hold oss oppdatert på hva som skjer med pcen din. Jeg har selv akkurat fått det samme problemet med en tynn og hvit vertikal stripe over skjermen, og har sendt en mail til kundeservice slik som du gjorde. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hold oss oppdatert på hva som skjer med pcen din. Jeg har selv akkurat fått det samme problemet med en tynn og hvit vertikal stripe over skjermen, og har sendt en mail til kundeservice slik som du gjorde. 9370578[/snapback] Ja i dag fikk jeg en telefon fra dell og avtalte tid, så komm de hjem til meg og skiftet skjermen og cd- stasjonen for meg.. ingenting stress Har og modtatt RAM brikkene i dag og lurer på om det er noe jeg bør vite før jeg skifter dem, utenom at jeg tar ut batteriet og kvitter meg med all statisk elektrisitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå