RunarL Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Som tittelen sier så lurer jeg på en rekke spørsmål om mat og drikke. Etter jeg har jogget; Er det lurt å drikke mye? Kan jeg drikke f.eks light brus? Når jeg jogger, hva trener jeg da? Blir musklene i bena sterkere? Forsvinner fettet i lårene samt andre steder? Mat generelt: Hvilken mat er best å spise når en trener? Er det lurt å spise f.eks fiskepinner hver dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Spis allsidig. Fisk og proteinrik mat er vistnok gode greier. Se på denne siden: http://iform.no/ Drikk vann! Ikke lett brus. Lett brus er bedre enn vanlig. Endret 23. august 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Som tittelen sier så lurer jeg på en rekke spørsmål om mat og drikke. Etter jeg har jogget; Er det lurt å drikke mye? Kan jeg drikke f.eks light brus? Vann er best. Det er lurt å drikke endel etter trening, spesielt jogging og sykling. Men det er ikke nødvendig å helle nedpå så det renner over heller Når jeg jogger, hva trener jeg da?Blir musklene i bena sterkere? Forsvinner fettet i lårene samt andre steder? Du trener muligens endel bein, men blir vel mest kondisjon vil jeg tro. Fettet forsvinner, sett at du har et kosthold som gir kaloriunderskudd. Når det gjelder jogging vil jeg tro det er bedre for knærne og andre ledd å jogge i et litt variert terreng, skogsstier etc, hvis det er mulig. Det er også morsommere, synes jeg da Mat generelt:Hvilken mat er best å spise når en trener? Er det lurt å spise f.eks fiskepinner hver dag? 9346205[/snapback] Vet ikke helt hva fiskepinner inneholder, men noe sier meg at ren fisk er bedre. Og kjøtt. Egg. Grønnsaker. Tomat og agurk inneholder mye vann. Tran er fint også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå