mads182 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde ikke telenor en tjeneste som man kunne finne ut hvor en telefon befant seg? Mente det gikk ann å sende en SMS med kodeord og nr, så fant du ut hvor telefonen var? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 jeg vet at NetCom hadde Buddy men jeg har ikke hørt noe tilsvarende om Telenor.... Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 jeg vet at NetCom hadde Buddy men jeg har ikke hørt noe tilsvarende om Telenor.... 9346246[/snapback] Jeg er ganske sikker på at telenor lanserte det for en stund siden. Søren... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tror ikke det var telenor selv som leverte tjenesten til sluttbrukere, de solgte bare tjenesten til andre som videresolgte den til sluttbrukere om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tror ikke det var telenor selv som leverte tjenesten til sluttbrukere, de solgte bare tjenesten til andre som videresolgte den til sluttbrukere om jeg ikke tar helt feil. 9346736[/snapback] Uansett så fungerer jo buddy uansett operatør... bare gå inn på www.mbuddy.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå