[muffin] Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg en athlon xp2100 (det største hk'et mitt tillater), og lurte om noen hadde et godt tips til kjøler til denne cpu'en ? Helst en som ikke bråker helt ****** (<-- selvsensur), og som ikke er altfor dyr. Lenke til kommentar
rks Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 www.3dfxcool.no har Zalman CNPS5100-CU til 275 kr. Anbefales! Tidligere tråd: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...ighlight=zalman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvis du ikke skal overklokke noe spessielt så er kanskje "Silent Twin" noe for deg. Kjølepasta følger med så det trenger du ikke å bekymmre deg om. Test av lekkerheten finner du her Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 takk for tipsene ! Men lurte på om kanskje silent twin er litt stor. Der er ganske trangt rundt socketen på hk'et mitt (abit kg7). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå