romanticide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) hei hei alle sammen jeg er nå den stolte eieren av en ordrebekreftelse på en d300 :!: og lurer da på hva jeg kan ta for min ca 10 mnd gamle d80 med batterigrep og ekstra batteri? evt selge den med en 50mm f 1,8? Lader, bruksanvisning, kvittering o.l er selfølgelig med jeg er ikke ute etter å loppe noen for penger, men vil samtidig ikke selge den alt for billig om dere skjønner meg på forhånd takk =) Endret 23. august 2007 av romanticide Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Etter de nyeste lanseringene fikk jeg utrolig lyst til å sette en liten fot i Nikon leiren. Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hei hei alle sammen jeg er nå den stolte eieren av en ordrebekreftelse på en d300 :!: og lurer da på hva jeg kan ta for min ca 10 mnd gamle d80 med batterigrep og ekstra batteri? evt selge den med en 50mm f 1,8? Lader, bruksanvisning, kvittering o.l er selfølgelig med jeg er ikke ute etter å loppe noen for penger, men vil samtidig ikke selge den alt for billig om dere skjønner meg Kamerahuset koster nytt 7000, 50mm f/1.8 1000. Batterigrepet ligger vel på ca 1700, så om du tar 8500-9000 burde ingen bli dødelig fornærmet dersom de får batteriet med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå