Bister Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg en bærbar pc som kan brukes til spilling mest bf2 men også andre spill som trenger litt specs for og funke:) skal også ha med pcen så og si hver dag på skolen så det må være en 15" eller 15,4" har sett på Zepto Znote 6625WD og Multicom Compal IFL90+, har da 12-13 000kr og handle for, må ha en pc som kan holde et par år. og spilles på en god stund framover ^^ håper på raske og gode svar Endret 25. august 2007 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ingen her som vet noe om disse maskinene eller andre maskiner? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Ingen som vet her eller? Bør ha bestilt pcen innen søndag, må ha den til skolebruk og litt sånn fortest mulig ingen her som har en av de eller kjenner noen som har en av de som vet noe om hvem jeg burde velge? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 er det virkelig ingen her som har en viss peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå