thadon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja, Holder på med et kødde band og vil helst ha en logo. Men jeg greier ikke å lage en selv så derfor spør jeg om hjelp her. Jeg vil at logoen skal se "black metal ut", vis dere skjønner -Takk Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Om du skal få andre til å lage en logo for deg så burde du være litt mer spesifik, "Skal se black metal ut" er ganske dårlig å si da liksom, f.eks hva heter bandet og vil dere ha et spesielt motiv eller noe sånt noe? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 ops, glemt vist en viktig del ja. Bandet heter: Gaardsbruk Vanskelig å forklare hva jeg vil ha da jeg ikke vet det. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Duger denne kansje Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Syns ikke den virka så veldig "back metal" aktig. Kjenner en som spiller i et BM band, og der går det meste i svart og hvit på logoer Har du noen anelse om hva du vil ha? Bare skrift, eller om du vil ha et motiv i bildet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 helst bare skrift, skal være parodi på andre metal band. så jeg ønsker en overdrevet "black metal" aktig logo. Brainiack: var pen den, men er ikke akkurat en sånn logo jeg ønsker, men takk for at du prøvde Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sånn. bare for og få tia til og gå mens jeg brenner ut en film Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Den opperste begynte å ligne på noe. Vil ha noe ala dette bare mer overdrevet: Gjerne med masse opp ned kors Endret 24. august 2007 av thadon Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Skal det være mer overdrevet enn det der så funker nok et par krusseduller glimrende! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 sant, men jeg greier ikke lage krusseduller som ligner på bokstaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå