Tr0buff Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei. Jeg har noen prikker under penis-hodet.. :S Hva er dette, og HVORDAN kan jeg fjerne det? Vil ha det vekk FORT!.. Jeg var vist tideligt i puberteten, og fikk ikke vite at dt var viktigt å vaske seg under penis hodet.. Kan det ha noe med det å gjørr? Men, hvordan kan jeg fjerne det? Det er ikke fint, og det skal bort! Har også noen "prikker" litt nede på penisen, ikke helt i rota, men i mellom rota og penis hodet, er det noen "prikker".. Hva er dette, og hvordan kan det fjernes? Håper folk tar meg serriøst, og svarer serriøse svar. Takk! Endret 23. august 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
soppen1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil er det fett kjertler som skal hjelpe til og smøre når det trengs Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Får alle sånne? 9348214[/snapback] Enkelte slipper det, mens enkelte får det. Likevel er det normal. Det som kan hjelpe er å vaske organet skikkelig. Det forsvinner nok ut over alderen. vaio Endret 24. august 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Talgkjertler er vel en mer korrekt benevnelse. Helt normalt, flesteparten får det og har det, som sagt. Lenke til kommentar
Gjest zing! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Talgkjertler er vel en mer korrekt benevnelse. Helt normalt, flesteparten får det og har det, som sagt. er ikke noen som kan legge ut ett bilde/link av dette?? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei og hå! fant ett bilde det ligger som link nr 2 på denne siden her ligger flere lenker til relaterte spørsmål der og -Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå