Flames Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Etter jeg installerte mitt nye Creative Geforce 4 ti 4600 har pc'en begynt å restarte seg selv! Jeg håper noen av dere kan hjelpe meg. Pc'en min: 100gb hdd 768mb pc133 sd-ram pentium 4 1.5 ghz Creative Geforce 4 ti 4600 Cd-rom, Cd-brenner, Diskettstasjon 20" Hitachi skjerm Creative 5.1 Live Lydkort Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Høres ut som om du må ta en titt på denne posten. Edit: hmm...du hadde visst Creative sitt kort du...da spørs det... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hva slaks hovedkort har du? kan virke som hovedkortet ditt har for svak strøm-tilførsel over SGP porten, enten det eller så kan du ha for svak/ustabil PSU. og om du har lydkortet installert på PCI 1 bør du flytte dette til PCI 2/3/4, dette er pga (på de fleste hovedkort) PCI 1 deler irq med AGP porten, noe som ikke GF4 kortet er spesielt glad i.. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei hadde samme problemet selv. Du brukte vel ikke driveren som fulgte med kortet vel ??. I hvertfall var det denne som skapte problemer for meg. Jeg lastet ned ny driver fra nvidia og da funket alt. Håper at det er det samme problemet du hadde... PS har samme kortet. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har et DFI WB72-SC og strømforsyninga var den som fulgte med pc'en. Pc'en min kjøpte jeg på Elkjøp :oops: , Så det er det samme hk'et og PSU'en som står i nå som når jeg kjøpte den. Pc'en min: 100gb hdd 768mb pc133 sd-ram pentium 4 1.5 ghz Creative Geforce 4 ti 4600 Cd-rom, Cd-brenner, Diskettstasjon 20" Hitachi skjerm Creative 5.1 Live Lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå