Raijin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Den har et 8600M kort. Det er ikke det beste kortet på markedet, men helt greit hvis du ikke setter for høye krav til ytelsen. Med tanke på at dette er et mid-end kort for bærbare bør du også være klar over at ytelsen da vil ha kortere levetid enn hvis du går for en 17" som kan leveres med kraftigere grafikkløsninger. Endret 25. august 2007 av Raijin Lenke til kommentar
T-2000 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Angående skjermkort.. Har sett litt på Acer 7520 og kommet frem til at det er en veldig bra maskin til den prisen, men skjermkortet er jo mildt sagt dårlig, Geforce 7000. Er det noen som vet hvor dårlig dette kortet egentlig er. Hva kan det egentlig brukes til? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29052&cid=5546 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Angående skjermkort.. Har sett litt på Acer 7520 og kommet frem til at det er en veldig bra maskin til den prisen, men skjermkortet er jo mildt sagt dårlig, Geforce 7000. Er det noen som vet hvor dårlig dette kortet egentlig er. Hva kan det egentlig brukes til? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29052&cid=5546 9359351[/snapback] Greier ingen spill med det kortet der... Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Asus V2s med 8600gs. Funker det? altså jeg har ikke noen krav til oppløsning eller noe, så lenge det går flytende.. Jeg spiller en del CS så jeg hadde håpet det gikk fint å kjøre det. på middels oppløsning. Samtidig hadde jeg elsket om den kunne kjøre noen av de nyeste spillene i laveste grafikk instilling! Er det noen PC'er i mitt prisaspekt som kan komme ut snart, som en med 8700 14-17 tommer! uansett! til rundt 13.375! Ikke vær redd for å svar Jeg har god til å vente Men håper på at det kan komme ut en modell som så si er skreddersydd til mine behov! ;O Endret 25. august 2007 av brage_sk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå