Gå til innhold

Valg av psu til dette oppsettet

Anbefalte innlegg

Hei...!

Kjøper noe nytt til pcn nå :

Intel Q6600

Asus Commando

4Gb Corsair XMS2

(og det nye nvidia kortet som kommer i 4 kvartal)

+ 6-10 hardisker

Jeg trenger en god psu til å drive dette.

Har sett på denne : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...2cfr3&mcat=c345

og denne https://prisguiden.no/product.php?productId=41152

snakket med en fyr som har peiling. Han sa at MIST psuen skulle kunne klare å drive det. men han ville tatt en kraftigere ; Enermax feks. Den jeg har sett på er jo bare 20w mer?!

Noen som har noen bra forslag om hva jeg kan kjøpe? Om det holder med MIST eller Enermax psuen?

Takker for svar :D ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt så er det etter min viten kun hardware.no som har greid å få det avviket på 5v-linja! Andre tester ... og jeg har lest mange av dem ... mener at det blant de mest stabile linjene som eksiterer på PSUer, og er kåret til Editor's Choice på mange anerkjente web-sider.

Jeg har en Corsair selv og det maksimale avviket jeg har greid på 5v er rundt 2-3% når jeg har max overklokk. Da overklokker jeg måte skjermkort (8800ern drar jo ikke lite strøm), RAM og CPU.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt så er det etter min viten kun hardware.no som har greid å få det avviket på 5v-linja! Andre tester ... og jeg har lest mange av dem ... mener at det blant de mest stabile linjene som eksiterer på PSUer, og er kåret til Editor's Choice på mange anerkjente web-sider.

Jeg har en Corsair selv og det maksimale avviket jeg har greid på 5v er rundt 2-3% når jeg har max overklokk. Da overklokker jeg måte skjermkort (8800ern drar jo ikke lite strøm), RAM og CPU.

9359106[/snapback]

Noe annet enn corsair idag ville vært feil, det har vist seg selv som ett kjempeprodukt og er billig i forhold til prisen.

Kjøp det jeg henviste til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...