Rudde Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hey, kan noen si meg hva FULLHD cam med HDD og minnekort koster nå?? Legg gjærne ut linker x] Vis de har kommet laft og jeg skal kjøpe skal de brukes til og lage småfilmer x] Skal lysbehandle det riktid å sånt x] Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spøkefull modus...om full HD er ccd/cmos chips som gir ekte 1920X1080 så må du langt over hva en vanlig familiebil koster, nær ett hus. Seriøst er enten HDV eller Avchd kameraer det du må satse på, AVCHD kameraene kan lagre på enten SD kort, dvd(tror jeg) eller harddisk. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sikkert trykkfeil, men leste et sted at Panasonic AG-HVX200 leverte full HD hvis du brukte P2-kort. Kunne da filme ca 15 min på et 16Gb kort. Har hørt at Red er populært i enkelte kretser. Koster ca 200K uten utstyr, men. Ingen av kameraene er etter min lommebok, så måtte nok nøyd meg med en Canon HV 20 eller noe som filmer i 1080i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det billigste du får som er ekte HD er Panasonic AG-HVX, og koster rundt 40 000 tror jeg. Video4 har et pakketilbud med den akkurat nå, til 49 000 uten moms tror jeg. Med andre ord, det er nok litt utenfor ditt budsjett med tanke på at du skal lage småfiler med det. Anyway, du er ikke nødt til å ha HD for at det skal bli bra!! Husk det! Om du vil ha det bra, bruk penger først og fremst på lys- og lydutstyr!! Så, om du har penger senere, så kan du kjøpe deg et kamera, jeg anbefaler Panasonic NV-GS500 som koster rundt 8000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå