medlem-130744 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tja, jeg å Øivind er helt enige der. 90% av vennene mine er det. Har enda ikke møtt en dame som ikke vil det. Å jo kjærlighet å sex hører sammen. Funker ikke sexen bra, så går forholdet til helvete, samme hvor glad man er i hverandre. Men å diskutere det videre med en guttunge som enda ikke engang har trått inn i de voksne rekker, det gidder jeg ikke. 9441020[/snapback] jasså Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Men uansett er jo ikke blowjob noe møst For mange så er det nok det jo. Jeg kunne aldri hatt en dame som ikke ville det ihvertfall, å tror det er MANGE som er enige. 9440257[/snapback] Vel jeg ordla meg kanskje litt dumt, for mange er det nok det ja.. Oralsex er jo viktig det, man må jo som sagt variere Men det er jo allikevel opp til hver enkelt, men hvorfor noen personer ikke engang er villig til å prøve skjønner jeg ikke. Endret 6. september 2007 av Girlygirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg