Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun ikke svelge?

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tippe jeg skal vise det svaret der til typen når han kommer fra dass "se der! der har du en skikkelig gentleman"  :D  se og lær  :innocent:

9435486[/snapback]

fikk bare besjed om "du får bare venne deg til smaken.."  :dontgetit:  :thumbdown:

9435537[/snapback]

Var det meninga at vi skulle tro at du pulte typen din, og rakk å komme tilbake for å skrive et svar til på diskusjon.no i løpet av 6 minutter?

Lenke til kommentar
Har faktisk opplevd at det finnes jenter som liker smaken...

9435583[/snapback]

Det vet du helt sikkert?

9435807[/snapback]

"Ooooh, namm..."

"Er du HELT sikker på at det var så godt?!?!"

..?

Folk er forskjellige, det er klart at en del jenter liker smaken også. Noen liker ostepølse med hvit saus, andre liker ikke. Begge deler bør man respektere :)

Lenke til kommentar
tippe jeg skal vise det svaret der til typen når han kommer fra dass "se der! der har du en skikkelig gentleman"  :D  se og lær  :innocent:

9435486[/snapback]

fikk bare besjed om "du får bare venne deg til smaken.."  :dontgetit:  :thumbdown:

9435537[/snapback]

Var det meninga at vi skulle tro at du pulte typen din, og rakk å komme tilbake for å skrive et svar til på diskusjon.no i løpet av 6 minutter?

9435787[/snapback]

Tror ikke det. Tror hun bare sa dette til kjæresten sin ''se der! der har du en skikkelig gentleman" (quote1) og så fikk hun som svar fra kjæresten ''du får bare venne deg til smaken.." (quote2)

Slik oppfattet jeg det.

Lenke til kommentar
Jeg respekterer alle jeg, synes bare ikked et er riktig og drive å sprute i munn til andre..  Spessielt ikke den man er aller mest glad i.

9435891[/snapback]

Du har ett merkelig syn på ting. Har sett litt av de andre svarene dine i andre sextråder. Tror nok du vil forandre mening om mange ting når du får litt flere år på nakken.

Lenke til kommentar

Opp til hver og en om de vil suge eller ikke. Noen synes tanken om å ha en tiss i munnen rett og slett er grotesk, mens andre synes den er opphissende. Jeg tror også mange pleier å forandre mening etter å ha prøvd det :whistle:

Men uansett er jo ikke blowjob noe møst, men forandring og variasjon fryder :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg respekterer alle jeg, synes bare ikked et er riktig og drive å sprute i munn til andre..  Spessielt ikke den man er aller mest glad i.

9435891[/snapback]

Du har ett merkelig syn på ting. Har sett litt av de andre svarene dine i andre sextråder. Tror nok du vil forandre mening om mange ting når du får litt flere år på nakken.

9437793[/snapback]

Så du tar ikke meningene mine serisøt? Jeg er jo snart 17 år..

Lenke til kommentar
Så du tar ikke meningene mine serisøt? Jeg er jo snart 17 år..

9439904[/snapback]

Joda, tror du har den meningen nå. Men så er du bare barnet. Sammen med din første dame hvis jeg ikke husker feil fra ett annet innlegg. Gi det noen år, å kanskje noen flere partnere så tror jeg din mening om mange ting vil forandre seg. Vet jeg ikke ser likt på alt som jeg gjorde når jeg var 17 ihvertfall.

Lenke til kommentar

Tja, jeg å Øivind er helt enige der. 90% av vennene mine er det. Har enda ikke møtt en dame som ikke vil det.

Å jo kjærlighet å sex hører sammen. Funker ikke sexen bra, så går forholdet til helvete, samme hvor glad man er i hverandre. Men å diskutere det videre med en guttunge som enda ikke engang har trått inn i de voksne rekker, det gidder jeg ikke.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...