Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun ikke svelge?

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så flott, da vet vi alle at Julie er flink å svelger.

Koslig, det trengte jeg å vite.

9348985[/snapback]

Hva om jeg faktisk ikke liker at noen svelger? Tenkt på det?

Å hva er det som plager dere? Når alle andre kan si hva de vil, så må vi også få lov til det. Når andre har problemer i 10 sider i en tråd så er det jo helt greit. Men skulle det være en av oss så ville det vært å brette ut privatlivet vårt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

9348985[/snapback]

9349212[/snapback]

Tenk om månen er laget av ost? Eller amerika er styrt av et grønt spaghettimonster? Eller tenk om bikkja til naboen egentlig er en forvirret katt? :ohmy:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

9348985[/snapback]

Å hva er det som plager dere? Når alle andre kan si hva de vil, så må vi også få lov til det. Når andre har problemer i 10 sider i en tråd så er det jo helt greit. Men skulle det være en av oss så ville det vært å brette ut privatlivet vårt.

9349212[/snapback]

Jeg svelger ikke :ph34r:

Lenke til kommentar

Tommy Lee gav som kjent ut en bok, og i den boken er han på fest med Peter North i en villa i Hollywood. Etter noen glass for mye sniker han seg bort til Peter og lurer på "hemlisen"

Ananas for smaken og ikke mist stangselleri for mengden ;)

Moi:

Siden den gang har jeg spist mye stangsellleri som forøvrig gir mindre energi enn det du bruker på å spise og fordøyde det! Bra for tjukkaser også med andre ord!

Anbefalles!

For folk som prøver dette et par mnder: Velkommen i desiliter klubben :fun:

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Det skal prøves. Får komme meg ned på butikken og handle stangselleri og ananas senere i dag...

Flaks for meg at jeg liker begge delene.

Forøvrig så kan jeg nevne at både blåbær og vanilje (vaniljeSTANG og ikke vanlijesukker) visstnok skal bedre smaken det også.

Noen flere som har noen tips?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Han blir aldri lei av å skryte av henne. Det er så søtt.

9348989[/snapback]

Søtt og søtt fru blom...

9348995[/snapback]

Mm, det er greit at dere selv legger ut over flere sider om interne ting, men om vi nevner noe om oss selv On Topic, nei huff :) Burde jo skjønt at vi ikke kan si noe om hverandre her.

For topic: Det er vel ikke så mange som skyller det rundt og gurgler med det? Sånn for å kjenne smaken? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vil hun ikke svelge? Slapp av...

Snart er nemlig løsningen her. :)

9345841[/snapback]

Det er forøvrig en kjent sak at ananasjuice gir søtsmak på godsakene. Funker veldig bra det - kjøp en liter og ta et glass om dagen i noen dager og madammen smaker garantert forskjell.

Jeg har drukket ananasjuice jevnlig i mange år og får bestandig komplimenter for smaken ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...