Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun ikke svelge?


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man skaffer seg banansmak, blir det da ekstra proteinrikt å komme i frokosten din før du skal trene? Så trenger du ikke bruke bananer.

9346640[/snapback]

Man spiser bananer for sukker (+ evt. et par mineraler, etc.), ikke proteiner. M.a.o. energi.

 

 

Dessuten, gutter elsker det. =D (At hun svelger)

9346667[/snapback]

:yes: Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Faren til en jeg kjenner hadde vært i USA og da hadde han med seg hjem noe godteri, Og den ene tingen var sånne røde "piller" som det var kanel inni, litt i hvertfall. Først så smakte jeg en, det var sånn passe godt, en annen kompis var der og, han synes det var drit godt. Jeg ville ikke ha flere men han tok 3 i slengen etterpå. Først så bare "mmmm" så kommer trynet hans og han holder på å brekke seg :D Det var ikke godt med flere enn 1 samtidig. Han som hadde det skulle på et lan senere og han hadde tatt med seg godteriet som het "Hot Tamales" Der hadde han visstnok lurt en fyr med å pakke kjeften full av dem. Først hadde han tatt 1 og det var jo selføgelig nammenam for ham, så tok han sikkert 10-15 stykk etterpå.. Han sa noe om at han dreiv å spøy i flere minutter etterpå mens De andre hadde lattis :rofl:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...