dagr0z Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei! Lurte på om noen her kanskje er villig til å hjelpe meg med å sette opp treningsprogram? Jeg er ei jente på 17 år, har drevet med styrketrening i rundt åtte måneder, og har kjørt fullkroppsprogram hele tiden. Det jeg trenger mest hjelp til er å bestemme hvilke øvelser som kan kjøres samme dag, og hvilken rekkefølge de bør utføres i. Jeg vil trene tre dager i uka. Vil ha forholdsvis harde dager mandag og fredag, men en litt lettere dag på onsdag, siden jeg har gym to timer før trening på onsdager. Dette er de øvelsene/muskeldelene jeg vil fokusere mest på, så trenger jeg tips til resten: Knebøy Benkpress Mage/rygg Biceps Triceps Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Synns du skal lese dette http://www.myorevolution.com/art_trening2.asp?NyhetsID=18 http://www.myorevolution.com/art_trening2.asp?NyhetsID=19 Etter at du har lest gjennom dette, kan du sette opp din egen tilrettelagte treningsplan slik du selv ønsker den. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Takk for tipset Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du har kanskje allerede sett på dette, men hvis ikke så kan du jo lese gjennom RYP programmet fra TN. RYP Program Er et helt greit fullkropps program samt en god del teori som forklarer prinsippene bak. Skal vist finnes et excel regneark noe sted som kan regne ut hele programmet for 6 uker om gangen også, men jeg husker ikke hvor det ligger. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva er det du ønsker å oppnå? Styrke eller definisjon eller begge? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Har sett litt på RYP, men har ikke orka og satt meg inn i det Om jeg ønsker å oppnå styrke eller definisjon? Hm. Begge deler, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå