Uxzuigal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ja, Hvor mange ganger lar du det "Ringe" når du ringer til noen? Er du en av de som nekter plent å stoppe etter fem ring, eller legger du på etter 2? Selv liker jeg fem ring og legger da på, med mindre jeg vet at personen er langt unna telefon eller i et støyfult område. Om ikke så antar jeg enten at personen etter 5 ring ikke vil snakke med meg eller har det for travelt og vil ringe meg opp senere. Hva med dere? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 4-5 men dette kan vel kvalfiseres som telletråd, mulig den blir stengt Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Nåja, ikke ment som en telletråd, men heller en tråd for å bevistgjøre/diskutere hva som er hensiktsmessig Mange bryr seg ikke om det, men det er forferdlig irriterende å høre en telefon ringe i år og dag når man er opptatt med noe og ikke rekker bort til telefonen bla. Endret 23. august 2007 av Snabben Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg ringer til den blir tatt, avslått eller sendt til taleboksen. Er en sta type jeg da! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ringer 6 ring, da er det nok Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 kommer ann på... om jeg vil ha tak i noen, kan jeg ringe opp til 3 ganger, til jeg blir brutt av operatøren (ja taste inn nummeret 3 ganger... ikke 3 biip) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Har nok lagt på når den har ringt 5-6 ganger, hvis det er veldig viktig å prate med dem så kan jeg godt la den ringe 15 ganger(Til jeg blir brutt). Endret 23. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kommer ann på når på dagen det er, og hva jeg gjetter på at personen gjør. Har foreksempel kompisen min dama på besøk og klokka er 10-11 om morgenen lar jeg det bare ringe en to-tre ganger. Hvis hu ikke er på besøk ringer jeg gjerne til det svarer =) Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Max 10 ganger, hater personsvar og personsøk, bare jalla melkekuer for mobilselskapene! Grrrr. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kommer an på hvor viktig det er. Er det viktig så holder jeg på en god stund, men ringer jeg bare for å prate, så legger jeg på etter 4-5 "tut". Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 45 Ring Valkyria, da skal du virklig måtte snakke med noen? Heh:) Til de som ringer mer enn 6 ring, hvorfor? Er dette "alltid", eller bare når man virklig må ha tak på folk? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er usikker på hvor lenge jeg lar det ringe. Jeg legger på etter så mange ring som er normalt før en havner på telefonsvareren. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg "føler" meg frem når jeg ringer, jeg bare vet når jeg skal legge på, jeg teller aldri slavisk ringene. Som noen presiserte lengre opp her, så ringer jeg lengre hvis jeg vet personen oppholder seg i støyende omgivelser, eller hvis det er noe viktig. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er usikker på hvor lenge jeg lar det ringe. Jeg legger på etter så mange ring som er normalt før en havner på telefonsvareren. 9347313[/snapback] Da ringer du 5 ring Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg ringer i max 30 sekunder. Men hvis jeg vet personen enten sitter like ved telefonen eller er borte ringer jeg 2 ring. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ringer til telefonen blir tatt. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ringer alltid fire ring, og to ganger i tilfellet jeg har slått feil. Dette gjelder bare om jeg må skrive inn nummeret selvsagt. Synes fire ring er en liten maks grense, hater at folk ringer leeenge når jeg ikke kan/ikke vil ta telefonen.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg "føler" meg frem når jeg ringer, jeg bare vet når jeg skal legge på, jeg teller aldri slavisk ringene. Som noen presiserte lengre opp her, så ringer jeg lengre hvis jeg vet personen oppholder seg i støyende omgivelser, eller hvis det er noe viktig. 9347315[/snapback] Second! Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Huff. Kommer an på hvem jeg skal ringe. Er det venner venter jeg nok i 5-6 ring. Er det til kjæresten eller lignende ringer jeg til telefonen blir tatt eller jeg eller til jeg blir sendt til personsvar. Er det veldig viktig kan jeg også ringe flere ganger. Jeg er sta. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gidder ikke å telle jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå