Jennifer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Skal få meg nytt abonnement.. og siden halve regninga mi går på wapping.. så lurer jeg på om det finnes et billig abbonement til nettop det å wappe?.. Ringe og sms gjør jeg med jobb tlf.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 TalkMore har 7,5 kr. per MB som er ganske billig. Bruker du det ekstremt noen dager i måneden har vel netcom et tak på 20 kr. pr. dag og Telenor 50 kr. Bruker du det mye gjennom hele måneden ville jeg vurdert Connect fra NetCom. Fri bruk for 499 kr. pr. mnd. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Onecall tar 5 kroner / MB. I tillegg kan det anbefales å surfe via Opera Mini, og gjerne slå av visning av bilder hvis det ikke er nødvendig. Opera Mini komprimerer dataene før det sendes til mobilen din, slik at du bruker mindre dataoverføring. http://mini.opera.com Lenke til kommentar
Angelheart Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Telenor har max 10,- pr døgn for WAP og max 50,- for web. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå