Wut? Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei jeg har 2 cerwin vega dc 15 ståanes. så eg lure på ka dæm e værdt? kassan har litt merka i hjørnan, eine delefilteret e ødelagt, alle diskantan og mellom tonan e død.. men bass ellementan e i god stand. e faktisk satan god lyd, men har ikje råd til å kjøpe delefilter og diskanter.. noen som har solgt/kjøpt sånne? får hvilken pris?? håper på svar.. (skal kjøpe yz 250 til helgen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er ikke mange som blir fristet til å kjøpe et par "deffekte" høyttalere. Her må du nok ganske lavt ned i pris. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Det er ikke mange som blir fristet til å kjøpe et par "deffekte" høyttalere. Her må du nok ganske lavt ned i pris. 9346441[/snapback] jadet e eg klar over.. men kassene e intakt og bass elementan e i god stand.. som jeg har førstådd så e det ikje mange sånne rundt omkring.. men ka trur du ett element e værdt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vi trenger bare finne ny pris på elementene. Da vil jeg si det er rimelig å selge de for rundt 1/3 av prisen, hvis de er i god stand. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du kan jo selge 15 tommerne til noen som trenger nye, eller som vil ha liggende som reserve. De kan jo også funke til bilstereo da, er vel 4 ohm impedans eller så på de, regner jeg med. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Du kan jo selge 15 tommerne til noen som trenger nye, eller som vil ha liggende som reserve. De kan jo også funke til bilstereo da, er vel 4 ohm impedans eller så på de, regner jeg med. 9346576[/snapback] ja va liksom det som va plan.. dæm funke hæst tel bil ja.. jupp 2x4 ohm sia det e dobbel spole.. men eg veit ikje ka eg skal ta førr dm.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Se hvor mange Watt RMS de er på, og selg dem for omtrent samme pris som en vanlig bilsubb med den effekten. Det går jo ann å sette ned prisen etterhvert også, hvis ingen vister interesse ... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 500 per stykk er vel grei pris, de er jo både brukte og gamle, så kan ikke forvente å få en formue for de akkurat. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 det står ikke no på de etter som jeg så.. skal prøve å høre med venner om hva di er villig i å betale.. Takk førr svar.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er jo gode 15 tommere, så er sikkert noen som har bruk for de. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei, er veldig interisert i disse bassene. Kan du være så snill så sende en PM Viss du har dem fremdeles og eventluelle andre deler til dc 15 utenom kassen. Endret 17. september 2007 av dj_vega Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87163768 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hva har du gjort med kassene?? har du de enda? Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå