Fisker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Denne tråden er mer eller mindre spoilerfri, og vil ikke gå mye inn på hvilke rolle de forskjellige vil ha. Hvis du ønsker mer nøyaktig informasjon, sjekk spoilertråden Lance Reddick, som har spilt i blant annet The Wire og Law & Order, har fått en rolle i Lost, dette er bekreftet av ABC. Lite er kjent om hva slags rolle han er gitt. Vill spekulasjon fra meg: Siden begravelsen i finalen til sesong 3 var i et svart område, tipper jeg på at det er ham. Ellers er blant annet svensken Peter Stormare linket til Lost, han har selv sagt at han har blitt tilbudt én sesong i serien, men senere gikk produsentene gått ut og sagt at det ikke stemte. Tråden blir oppdatert etterhvert som det blir offentliggjort mer. Endret 23. august 2007 av Fisker Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Peter Stormare sa selv at han takket nei ettersom det tok for mye tid å filme tv-serier Hadde vært utrolig med han med :S Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 De fem nye fjesene i Lost. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Stilig, Lance Reddick er flink. Kjenner han igjen fra to andre gode serier, Oz og The Wire. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Lance Reddick, wow. Personlig mener jeg The Wire er på et helt annet nivå en lost, derfor burde de fremtidige seriene til lost bli skikkelig gode dersom riddick har gått gjennom manuset og takket ja! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fremtidige seriene til Lost!? Ficher Stevens skal forresten spille fyren som Jack snakka med på slutten av S3. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Virker positivt dette! Men hvorfor kommer det så mange nye? Mest sannsynelig Dharma folk alle da eller? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer alltid mange nye, men disse her tror eg blir noen viktige biroller og kanskje hovedroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå