Gå til innhold

Får ikke Xbox modchip Xecuter 3CE til å fungere

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å modde xboxen min med xecuter 3CE modchippen sånn at jeg kan bruke den som mediasenter med xbmc. Jeg har fulgt denne guiden, men jeg har fortsatt problemer.

Når jeg slår på Xboxen (trykker raskt på knappen - holder ikke inne) så oppfører den seg som om den ikke hadde blitt moddet i det hele tatt, den oppfører seg som en vanlig xbox. Frontpanelet lyser heller ikke opp, kun chippen inni.

Litt tidligere fikk jeg frontpanelet til å lyse opp, men da blinket eject-knappen vekslende mellom rødt og grønt og jeg har googlet og funnet ut at det sannsynligvis betyr at det er en dårlig lodding et sted. Derfor har jeg gått over alle loddingene igjen og passet på at de er så bra jeg får de.

Chippen lyser opp inni boksen så den får strøm, men panelet utenpå lyser ikke opp.

Det eneste jeg kan tenke på akkurat nå er at jeg har loddet dårlig, eller kanskje har brent hovedkortet. Jeg har prøvd så godt jeg kan å ikke brenne noe. Loddebolten min er 18W og jeg har ikke holdt den borti brettet mer enn 2-3 sekunder av gangen. Jeg har lagt ved noen bilder av loddingene Det er ikke så gode bilder for det er så smått og jeg har ikke verdens beste kamera, men kan noen si meg om det ser ut som jeg har gjort noe galt her?

Bildene vises visst ikke så godt i dette forumet men bildene ligger også her: http://www.xbox-hq.com/html/postt22158.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...