inoan Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Se topic. Prøvde Project Entropica, eller hva det hette. Kult, men var helt alene i denne forunderlige verden. Måtte jo springe forlivet for å unslippe å bli mat for noen mindre gjestfrie dinosaurlignende vesener. Fikk plutselig en ide om hvorfor jeg var alene Prøvde også ArmyOps. Kult. Laster ned AnarchyOnline. Prøver det gratis i 1 uke, så ser jeg om jeg vil betale for det. Andre synspunkter? Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jeg spiller selv Earth and Beyond... det er innmari morsomt, men man kan kanskje bli litt fort lei... ikke start med Anarchy Online, det er et veldig bra spill men ville heller anbefalt å vente på Star Wars Galaxies, det virker som skal bli helt genialt. MMORPG'er har en spesiell egenskap vel å merke, når du først synes det blir morsomt blir det umulig å rive seg vekk, og kan ikke akkurat si at du blir så veldig sosial med utenom verdenen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no? Spam Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no? Spam Enda mer spam. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Americas Army Operations.. Edit: Trykkleif Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Spam Jeg kunne godt skrevet 'Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no?' selv, hvis det er det du tenker på. Men hvorfor ta seg bryet når güner hadde ordlagt seg så perfekt? PS: Ingen grunn til å dobbeltquote. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jeg spiller åzå Americas Army Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Går bare i Battlefield 1942 for tida Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Anarchy Online for alle penga. må se og skaffe meg notum wars addonen Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Spam Jeg kunne godt skrevet 'Passer ikke denne tråden bedre på gamer.no?' selv, hvis det er det du tenker på. Men hvorfor ta seg bryet når güner hadde ordlagt seg så perfekt? PS: Ingen grunn til å dobbeltquote. Hvorfor ta seg bryet med å si opp igjen noe noen allerede har sagt perfekt? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Inegen som spiller ut2k3?! Konge spill det da! =) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvorfor ta seg bryet med å si opp igjen noe noen allerede har sagt perfekt? Hm. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 cs! spiller litt annet og, men i det siste har cs tatt opp det meste av min fritid når det gjelder online-spilling.. tror det er gleden til 1.6 som har ført meg tilbake bak colt'en igjen.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvorfor ta seg bryet med å si opp igjen noe noen allerede har sagt perfekt? Hm. Spam Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 cs! spiller litt annet og, men i det siste har cs tatt opp det meste av min fritid når det gjelder online-spilling.. tror det er gleden til 1.6 som har ført meg tilbake bak colt'en igjen.. 1.6? er den offisiel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå