Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Fikk det idag fra vgp det kicker så heftig ass... hadde ikke trodd det skulle bli så bra=)

 

det er btw ikke toll fra vgp de skriver 20 canadiske dollar på pakka som er under 200kr og da går det rett igjennom tolla, så du sparer fort 200kr ved å handle fra canada, + nord amerika får spill mye mye tidligere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt i ca 3 timer tror jeg, og har akkurat drept hun fiske bossen! Så skal starte på chapter 3. Digger spillet, slåssesystemet er såpass enkelt at man kan mestre spillet uten å sette seg inn i de utallige comboene, samtidig som at man kan velge å fordype seg i det om man ønsker. Grafikken er nydelig, men man merker noen framedrops av å til, men ingenting som ødelegger for spillet. Cutscenene er sinnsyke!! Utrolig morsomt å styre Kai btw.

Lenke til kommentar

Har akkurat blitt ferdig med kapittel 1. Jeg håper selve oppbygningen av spillet blir bedre i de kommende nivåene. Kapittel 1 var altfor oppstykket og jeg hadde ikke noen særlig sans for sekvensen med Kai og kanonskytingen med Nariko. Selve kampsekvensene med Nariko er flotte, grafikken er god og cutscenene er veldig bra.

 

Alt i alt et godt førsteinntrykk, men noe nytt Ninja Gaiden eller God of War blir det neppe.

Lenke til kommentar

OK.

 

Var litt skeptisk etter kapittel 1, Ble forbanna i kapittel 2 - fant ut hva jeg gjor feil i kapittel 2 og 3. Ferdig med kapittel 3 nå og jeg må si at FY FAEN for et spill.

 

Ja den kanon skytingen var kjedelig, og jeg skjønte ikke åssen at man skulle bruke sixasis med KAI osv og da ble det helt latterlig. Var så sur at jeg nesten la fra meg spillet, men nå som jeg skjønner åssen man skal spille så synes jeg det er HEEEEEELT fantastisk.

 

Over mine forventninger faktisk.

Og synes faktisk det er kulere enn God Of War jeg.. Ivertfall nå etter kapittel 3.

 

Cut scenes er døds bra, men spillet kunne vært mer smooth. Men alikevel tror jeg at det får 10/10 av meg gitt.

 

To beste spilla jeg har spilt i år er på PS3 faktisk, dette og resistance.

Synd dette spillet ikke er på X360 fordi da hadde det sikkert vært enda mer smooth :)

 

Liker du Onimusha, Devil May Cry, Sniping og God of War er dette spillet for deg!!

 

Lenge siden jeg har sittet med et spill i 4-5 timer i strekk, og nå skal jeg tilbake for å spille. Vurderer nesten å sitte oppe i natt.

 

Jeg som er så negativ til alt, måtte nesten få dette ut!!

Lenke til kommentar
geo, lang til tok din frakt? jeg bestilte fredag, og vil ha ASAP!

9508746[/snapback]

Bestilte tirsdag, fikk lørdag. Det tok altså fire dager fra jeg trykte på bestill-knappen. Men kan være det varierer..

 

Uansett utrolig kjapp levering til at det er fra Canada. Tar ofte like lang tid å bestille ting fra Norge.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...