Triiiip Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Men det er jo fra Amerika...Er det best å bestille derifra eller fra Amazon UK? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 skal ned på butikken og kjøpe dette nå, men kan noen bekrefte at d kom i dag? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det kommer til onsdag i Norge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Men det er jo fra Amerika...Er det best å bestille derifra eller fra Amazon UK? 9493980[/snapback] VGP er en såklart en vinner slipper toll og annet dill dall. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 + at det er i Canada Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er jo fremdeles ikke lov ;D, men joda. Lov å håpe. 9492551[/snapback] Det kommer helt an på distributør og hvilket spill det er. Enkelte har utgivelsesdatoen som første dato spillet kan selges, andre har utgivelsesdatoen som den dagen spillet skal være tilgjengelig. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fikk mitt fra Amazon.co.uk idag.. Utrolig artig spill, er kommet til chapter 4. Har spillt i ca. 7 timer i strekk, og må ta pause nå pga. tommel-fingerverk. Sliter nå med en boss der, men har en ide om hvordan jeg skal klare å ta han. Må si at jeg er utrolig imponert over spillet så langt, Twing Twang er artig, og Kai er det dritkuul å spille, kanonmorsomt når hun fikk tak i passordet til armoryen. Har fått veldig valuta for pengen, dette er det klart beste beat-em up actionspill siden God of War 2. Anbefaler alle å kjøpe det. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har lest en del omtaler av spillet på utenlandske forum og SAMTLIGE har vårt positive. Gleder meg til onsdag Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Aaah, nå gleder eg meg Får håpe det kommer til den lille byen Førde hvor eg bor på lanseringsdato da. Husker eg såg Forza 2 i butikkene her en uke før lansering. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Aaah, nå gleder eg meg Får håpe det kommer til den lille byen Førde hvor eg bor på lanseringsdato da. Husker eg såg Forza 2 i butikkene her en uke før lansering. 9498199[/snapback] Førde? Sandane her --- Spillet er bare dritdigg. Jeg og hybelkompisen min er frelst. Blir mye av dette spillet neste uke når jeg kommer tilbake til hybelen Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som har lyst til å selge sitt når det er rundet? Har hørt det er såpass kortlevd og lite gjenspillbart at jeg planlegger å gjøre et lite kupp her. Ja, jeg er litt grådig Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kan ikke fatte at jeg ikke har fått det fra vgp enda.. må sjekke posten nu:o Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som husker hvor mange komboer spillet skulle ha? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 vgp, er dette en norsk store eller er ps3 multi sone noe som jeg ikke har fått med emg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 VGP.ca PS3 spill er sonefrie ja, viss det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 gi en link da vil sjekke litt priser der Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 gi en link da vil sjekke litt priser der 9498846[/snapback] http://vgp.ca/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 er heavenly sword kommet..?!! trall lalla...her følger vi med.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fikk spillet i dag! Nå må jeg bare få tid til å teste det Bestilte Warhawk bundle pack også fra vgp.ca. Tok 3 dager for begge spillene å komme fram hit til nord i nordland. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 med frakt og alt, vil du da konkludere med at det er billigere enn å kjøpe i norge? tenker på moms og alt, for koster jo 369 kom jeg fram til med dnb sin kalkulator, men toll = 100, frakt = endel, moms = 25%?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå