Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

7/10 hos Eurogamer

Bra, men langt fra noen systemselger virker å være gjennomgangstonen for dette spillet.

 

The most disappointing games aren't the low-scoring Driver 3 out of 10s - those are just the road crashes we point and laugh at. Those are beyond redemption. No, the really gutting ones are always the ones that just fall short of greatness, where you feel sure that with a bit more polish and refinement that they could (and perhaps should) have been amazing.
Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tror dette blir riktig bra. Det faktum at spillet ikke varer så lenge ser jeg bare på som en positiv ting. Grunnen til at jeg aldri komme til å kjøpe et FF-spill igjen er på grunn av lengden. Gud for en fantastisk historie, men når du runder 30 timer og er halvveis blir det litt vel mye.

 

De få timene det varer, virker Heavenly Sword veldig gjennomført og underholdene. Heller 8 timer høy kvalitet og underoldning, enn 25 timer med halvveis historie og mye daffing.

 

Fint for oss som ikke har all verdens tid til å bruke foran TVen, men allikevel vil ha med oss litt av moroa :w00t:

Lenke til kommentar
Fikk stort sett bare skryt i den reviewen. Spillet er forhåndsbestilt ;) Ett must have på Ps3. Eneste de klaget på i reviewen var at spillet ikke var lengre enn 7 timer. Ellers skrøyt de av gameplayet, grafikken, cutscenene, voiceovers, art og lyden.

9458323[/snapback]

De klaget også på at det ble litt repetitivt, og at button-mashing var litt for utbredt.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mitt fra amazon uk...Det ble på kr: 387,- vis jeg husker riktig med frakten i prisen...Det er bare så sinnsykt billig! :D

 

Deilig at jeg har fri på fredag fra skolen å! :D Det er vel da det kommer?

9459288[/snapback]

 

blir sluppet 14 i storbritania ja.. så håper vi får det på dagen, har å kjøpt det på amazon. gleder meg vilt.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mitt fra amazon uk...Det ble på kr: 387,- vis jeg husker riktig med frakten i prisen...Det er bare så sinnsykt billig! :D

 

Deilig at jeg har fri på fredag fra skolen å! :D Det er vel da det kommer?

9459288[/snapback]

 

blir sluppet 14 i storbritania ja.. så håper vi får det på dagen, har å kjøpt det på amazon. gleder meg vilt.

9459541[/snapback]

Jeg å det! Kommer til å bli en herlig helg. Det blir sendt 12 september tror jeg, så får vi det 14.september :)

Lenke til kommentar
Akkurat det jeg også var redd for, for dem veit jo ikke hvor mye norsk toll er på?

9460222[/snapback]

Vel jeg tror det er mer at de ikke er interessert i å "jukse". Mange nett butikker har fått rødt flagg ifra norske tollmyndigheter pga toll svindel. Dvs varene blir stoppet og kasta i tollen.

Så blir nok endel toll ifra Amazon.. ikke bare pga av 35£ men fordi de som tollbehandler dvder og spill for tiden ikke er posten.. De krever 150 kr i behandlingsavgifter i tillegg til vanlig toll som det er på spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...