Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Helt ærlig setter jeg veldig pris på spill som varer 6-7 timer for tiden. Når man blir eldre og tiden ikke rekker til, så er det hyggelig med spill man faktisk kan fullføre.

 

Derimot at spillet har fått så lunkne tilbakemeldinger lover ikke så bra.

GoW/GoW 2 har satt standarden, og det er ikke bare bare å vippe det av tronen.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg du tar feil, Dinsdale. Mener å huske Weta er med på noen av "Behind the scenes"-filmene du kan laste ned fra PS-Store. Skal ikke være skråsikker, men jeg er gaaanske sikker!

 

Edit: Virker som det iallefall er motion capture de har bidratt med, etter et kjapt søk på google.

9349532[/snapback]

 

Joda, Weta har vært involvert endel. :)

Gollum (også kalt Andy Serkis) som spiller King Bohan, har vært dramatic instructor, og producer på historien.

 

I tillegg er det endel ny teknologi som blir brukt here, ifølge co-story designer og co-script-writer Rhianna Pratchett (Datter av Terry, ja); sa Gollum at dette var første gang både anskits og kropps motion capture ble brukt isammen.

Rhianna Pratchett har forøvrig en større del av ansvaret med historien i Overlord.

 

Og litt senere i intervjuet sa hun bl.a. dette:

 

And possibly being called back by Ninja Theory for a sequel, if it does well enough?

We'll see. It's exciting enough that the first game is near to being released and the demo is finally out now. When I finished with the project I hadn't seen everything working in the game. I'd seen all the raw WETA footage, but actually seeing it on the characters and seeing it all come together is wonderful. I may have to buy a PS3!

Lenke til kommentar

At spillet bare varer i 6-7 timer synes jeg er helt greit. Har de klart å pakke det fult med action, god story og finfin grafikk, er 6-7 timer langt nok.

Ta Chronicles of Riddick som et eksempel. Spillet var kort, slik at det fikk deg til å ønske mer. Forhåpentligvis får man samme følelsen når man har runda HS. Og vil folk ha mer, da kjøper de garantert HS2 når det kommer. ;)

Nå når jeg er blitt litt eldre har jeg ikke lenger tid til å sitte foran PC'en i timesvis hver dag for å runde et spill. Mange av dagens spill går jeg også lei før jeg får rundet.

Lenke til kommentar
At spillet bare varer i 6-7 timer synes jeg er helt greit. Har de klart å pakke det fult med action, god story og finfin grafikk, er 6-7 timer langt nok.

Ta Chronicles of Riddick som et eksempel. Spillet var kort, slik at det fikk deg til å ønske mer. Forhåpentligvis får man samme følelsen når man har runda HS. Og vil folk ha mer, da kjøper de garantert HS2 når det kommer. ;)

9350241[/snapback]

 

Kunne ikkje sagt det betre.

Lenke til kommentar
At spillet bare varer i 6-7 timer synes jeg er helt greit. Har de klart å pakke det fult med action, god story og finfin grafikk, er 6-7 timer langt nok.

Ta Chronicles of Riddick som et eksempel. Spillet var kort, slik at det fikk deg til å ønske mer. Forhåpentligvis får man samme følelsen når man har runda HS. Og vil folk ha mer, da kjøper de garantert HS2 når det kommer. ;)

Nå når jeg er blitt litt eldre har jeg ikke lenger tid til å sitte foran PC'en i timesvis hver dag for å runde et spill. Mange av dagens spill går jeg også lei før jeg får rundet.

9350241[/snapback]

 

Damn! very good !! Sånne spill som jeg får lyst og spille om igjen og om igjen er bare luvluv :love:

Lenke til kommentar
Som jeg tenkte. Det hjelper ikke om spillet ser fantastisk ut om det ikke leverer på gameplay. Sony fokuserer alt for mye på andre ting enn gameplay. MGS og Killzone blir højdarene for PS3 tror jeg.

9348944[/snapback]

 

Sony ? Er jo Ninja Theory som lager dette og de er vel nettopp kjent for å lage spill med bra gameplay, selv om jeg ikke er enig i det. Personlig HATER jeg intenst Ninja Gaiden sitt system men Heavenly Sword er bedre takk gud.

Lenke til kommentar
Som jeg tenkte. Det hjelper ikke om spillet ser fantastisk ut om det ikke leverer på gameplay. Sony fokuserer alt for mye på andre ting enn gameplay. MGS og Killzone blir højdarene for PS3 tror jeg.

9348944[/snapback]

 

Sony ? Er jo Ninja Theory som lager dette og de er vel nettopp kjent for å lage spill med bra gameplay, selv om jeg ikke er enig i det. Personlig HATER jeg intenst Ninja Gaiden sitt system men Heavenly Sword er bedre takk gud.

9350343[/snapback]

Det er altså Team Ninja som lager Ninja Gaiden-serien. Fortell om hvilke Ninja Theory-spill som har gitt dem det ryktet..? :p

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Som jeg tenkte. Det hjelper ikke om spillet ser fantastisk ut om det ikke leverer på gameplay. Sony fokuserer alt for mye på andre ting enn gameplay. MGS og Killzone blir højdarene for PS3 tror jeg.

9348944[/snapback]

 

Sony ? Er jo Ninja Theory som lager dette og de er vel nettopp kjent for å lage spill med bra gameplay, selv om jeg ikke er enig i det. Personlig HATER jeg intenst Ninja Gaiden sitt system men Heavenly Sword er bedre takk gud.

9350343[/snapback]

 

I og med at det er eksklusivt har nok SOny noen føringer her og der. Regner med det er de som produserer det.

Lenke til kommentar
Som jeg tenkte. Det hjelper ikke om spillet ser fantastisk ut om det ikke leverer på gameplay. Sony fokuserer alt for mye på andre ting enn gameplay. MGS og Killzone blir højdarene for PS3 tror jeg.

9348944[/snapback]

 

Sony ? Er jo Ninja Theory som lager dette og de er vel nettopp kjent for å lage spill med bra gameplay, selv om jeg ikke er enig i det. Personlig HATER jeg intenst Ninja Gaiden sitt system men Heavenly Sword er bedre takk gud.

9350343[/snapback]

 

I og med at det er eksklusivt har nok SOny noen føringer her og der. Regner med det er de som produserer det.

9350918[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at Sony har kommet løpende inn og sagt at vi driter i gameplay'et, fokuser på grafikk og motion-capture..

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor en rewiev kan forandre meningen til folk om å kjøpe et spill. virker lett påvirkelig.. se trailere, spill demoen(som desverre var for dårlig) og heller døm selv..

 

Ninja theory har utviklet , sony har gitt ut.. og det er ikke sony som bestemte hvordan spillet skulle være heller akkurat.. de kjøpte nok konseptet!:p men alt i alt tror jeg det blir et konge game..

Lenke til kommentar
Helt ærlig setter jeg veldig pris på spill som varer 6-7 timer for tiden. Når man blir eldre og tiden ikke rekker til, så er det hyggelig med spill man faktisk kan fullføre.

 

Derimot at spillet har fått så lunkne tilbakemeldinger lover ikke så bra.

GoW/GoW 2 har satt standarden, og det er ikke bare bare å vippe det av tronen.

9349923[/snapback]

 

Enig i det med spilletiden. men syns ikke gow har satt standarden, selv om det er helt utrolig konge action adventure spill. som er det beste jeg har spilt.. men det med Nariko er noe annet enn kratos og historien og kampene utfolder seg på en annen måte. det blir som å si at ringenes herre har satt standarden for alle fantasy filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...