Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avean her på forumet har tidligere uttalt noe slikt som at når HS ble fremvist for et publikum for over 1 år siden så var publikum usikker på om det var orntlig FILM eller et spill de vi var vitne til, så bra var grafikken.

 

Men jeg er usikker på om man skal ta alt som Avean uttaler for god fisk ..... :)

9347516[/snapback]

 

Det er jo fortsatt sånn hvis du ser det på en ordentlig full hd skjerm. Animasjonene og ansiktsuttrykkene i Heavenly Sword er jo noe av det beste som er i dagens spill nå. Ikke rart med tanke på når vi har effektfolket fra Lord of the Rings og King Kong som står bak.

Lenke til kommentar
Knallbra review av IGN som vanlig, de gutta der lar seg ikke blende av pompøs og last gen grafikk men graver spillet ned til margen og går knallhardt ut mot gameplay som er selve essensen om ett spill er bra eller ikke. Blir ett spill mindre i kjøps rekken heldigvis da det er tett med stortitler utover høsten og vinteren.

9345826[/snapback]

 

Æh, last gen-grafikk? Las du i det heile tatt anmeldinga?

"Having played Heavenly Sword in its entirety now, here's some good news: there are lots and lots of things that Heavenly Sword gets very, very right. First, and most immediately obvious, it's a truly gorgeous game"
"Without a doubt, if you're looking for a game to demonstrate the potential of your PS3 and bring your smug, 360-humping friends down a few notches, Heavenly Sword provides as much a sensory overload as you're likely to need."
Graphics

Minor framerate and tearing issues aside, Heavenly Sword is an absolute tour de force of visual splendour.

"What you’re paying for then with Heavenly Sword is the grandiose spectacle, the overblown production values and the chance to show just what your PS3’s capable of when given the chance. It’s a benchmark in presentation for console gaming and the lavishness of the show might well be enough for you to overcome the game’s significant failings. "

Men i alle høve...så er det neimen ikkje sikkert eg investerer i dette her. Eg syns anmeldelsen kunne gått mykje meir inn på historia, for viss den er bra kompenserer det mykje for resten av gameplayet.

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke Heavenly Sword designet for å se fotorealistisk eller se ut som en film. Men noe som jeg er ganske så sikker på er at cutscenes, voiceacting, lyd, osv osv er av filmkvalitet. Spillet har en kjempegrafikk og er imponerende i mine øyne, men det ser fremdeles ut som ett spill. Gt5 derimot ser nesten ut som reallife når man ser på en del av de replayene ;)

Lenke til kommentar

Heavenly Sowrd review:

 

http://www.zapak.com/ztvplaying.z?gid=2534&gnrid=5&sgnrid=5

 

Hørte det var spoiler i det reviewet, stemmer det? Eller er det trygt å se det?

 

Uncharted preview:

http://www.zapak.com/ztvplaying.z?gid=2535&gnrid=5&sgnrid=5

 

Finske Tilt ga det 10/10, de sa det tok 6 timer...

Virker som dette er ett like kort spill som Gears.. :(

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Nå er vel ikke Heavenly Sword designet for å se fotorealistisk eller se ut som en film. Men noe som jeg er ganske så sikker på er at cutscenes, voiceacting, lyd, osv osv er av filmkvalitet. Spillet har en kjempegrafikk og er imponerende i mine øyne, men det ser fremdeles ut som ett spill. Gt5 derimot ser nesten ut som reallife når man ser på en del av de replayene ;)

9348440[/snapback]

*klappe urgelol på skuldra*

 

intern sak, men det tok ikke lange tida urgelol før han du vet tråkket i det igjen :D

Lenke til kommentar
Heavenly Sowrd review:

 

http://www.zapak.com/ztvplaying.z?gid=2534&gnrid=5&sgnrid=5

 

Hørte det var spoiler i det reviewet, stemmer det? Eller er det trygt å se det?

 

Uncharted preview:

http://www.zapak.com/ztvplaying.z?gid=2535&gnrid=5&sgnrid=5

 

Finske Tilt ga det 10/10, de sa det tok 6 timer...

Virker som dette er ett like kort spill som Gears.. :(

9348690[/snapback]

 

Forskjellen er jo at GeoW har multiplayer og det forlenger livet til spillet en del.

Lenke til kommentar
Ja, kanskje det.. men historien der er vell ganske dårlig. :)

9348837[/snapback]

Hehehe synes historien i Gears var morro jeg. Standard alien-invation opplegg, men er man først sci-fi-fan så er jo det midt i blinken :!:

 

Legg til ett lass av tørre og sarkastiske kommentarer, som jeg likte veldig godt, og man har ett spill som for rettte person har en helt OK historie. Det vinnes neppe noen priser for storyen, men jeg syntes den var helt OK.

Lenke til kommentar
Avean her på forumet har tidligere uttalt noe slikt som at når HS ble fremvist for et publikum for over 1 år siden så var publikum usikker på om det var orntlig FILM eller et spill de vi var vitne til, så bra var grafikken.

 

Men jeg er usikker på om man skal ta alt som Avean uttaler for god fisk ..... :)

9347516[/snapback]

 

Det er jo fortsatt sånn hvis du ser det på en ordentlig full hd skjerm. Animasjonene og ansiktsuttrykkene i Heavenly Sword er jo noe av det beste som er i dagens spill nå. Ikke rart med tanke på når vi har effektfolket fra Lord of the Rings og King Kong som står bak.

9348422[/snapback]

 

 

Er det WETA du mener? Såvidt jeg kan se har disse kun samarbeidet med Bungie på Halo-saker. Men om du vet noe jeg ikke vet, så gi meg en link :)

 

**Joda, Andy Serkis har vært med som "regissør". Han har dog ingen annen tilknytning til WETA enn at han har jobbet med dem. WETA har ingenting med HS å gjøre.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Nå tror jeg du tar feil, Dinsdale. Mener å huske Weta er med på noen av "Behind the scenes"-filmene du kan laste ned fra PS-Store. Skal ikke være skråsikker, men jeg er gaaanske sikker!

 

Edit: Virker som det iallefall er motion capture de har bidratt med, etter et kjapt søk på google.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...