Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Hmm mye skuyffende karakterer rettet mot "storspillene" til PS3 ja. Men dette var bare ein av mange da. Kommer nok uansett til å overse HS blankt mtp. andre titler som kommer ut de neste mnd.

9346015[/snapback]

 

Jepp, hørte noe om at Warhawk hadde fått 6.5 et eller annet sted også ?

Lair blir vel også slaktet etter hva jeg hører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å bare ha spillt demoen gir jeg spillet en 7er. Jeg synest HS har mange likheter med God of War.

Tror jeg holder meg til God of War.

 

Kanskje jeg kjøper det, kanskje ikke.

 

OT: Jeg vet ikke om Bioshock prøver å være skummelt, men om det stemmer gjør de en dårlig jobb. They Hunger (HL1 mod) har skremt meg mer enn Bioshock.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Jeg skal ha Heavenly Sword uansett om det får 1 i karakter jeg. Det kommer jo så skjeldent ut noen bra spill, og jeg er nok ferdig med Biosock for lenge siden når HS kommer ut. Men det er en ting man iallefall ikke kan klage på når det kommer til Heavenly Sword, og det er grafikken. Den er jo nydelig!

Lenke til kommentar

Avean her på forumet har tidligere uttalt noe slikt som at når HS ble fremvist for et publikum for over 1 år siden så var publikum usikker på om det var orntlig FILM eller et spill de vi var vitne til, så bra var grafikken.

 

Men jeg er usikker på om man skal ta alt som Avean uttaler for god fisk ..... :)

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis blandede meninger om dette spillet, derfor gidder jeg ikke å bry meg så mye om andres anmeldelser. Det er jo bare en persons meninger.

 

Selv var jeg litt skuffet over demoen til å begynne med, men etter å ha spilt den flere ganger og satt meg inn i combos og superstyles, ble jeg overbevist, og så lenge jeg selv liker det, får andre mene hva de vil.

 

Er også drit leie av alle som skal sammenligne det med GOW.

Det er som å sammenligne Resistance med Halo fordi de er FPS med utenomjordiske vesener.

La HS leve sitt eget liv så får vi se om noen uker om den kan leve opp til sitt rykte.

Lenke til kommentar

En kjapp på gamerankings.com viser at play magazine har gitt dette spillet 10/10 . Gamerankings.com er en vedlig grei side da den samler reviews fra de store spillsidene på nett og utifra deres karakterer gir snittkarater på tvers av alle anmeldelser. Et must for å sjekke om det er store forskjeller i reviews på spill

 

Klikk her for Heavenly Sword på gamerankings.com

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Herregud? Man må nok ikke være 12 år for og synes at spillet er skummelt, skjerp deg a. Btw så handler denne tråden om HS.

9346119[/snapback]

Eg er godt over halvvegs til 40. Og syntes BioShock var skummelt til tider.

 

Men tilbake til topic. Var det ikkje HS som hadde 1000 enemies på slagmarka, og alle hadde kvar sin AI routine? Syntes det var så mykje snakk om dette.

Beklagar om eg blandar spel no.

 

Forøvrig, det testpanelet som Avean snakka om, som ikkje visste om dei såg film eller HS... Treng vel ikkje sei noko meir om dei. :)

Lenke til kommentar

Må si som en person over. who gives a fuck? alltid babling om dårlig og gode karakterer... kjøp spill og test dem ut selv, ikke bry dere om anmeldere... jeg syns heavenly sword ser kick ass ut og det er allerede forhåndsbestillt , det er alle ps3 exclusives. å hvis dere ikke liker spillet , støtt ihvertfall opp om konsollen deres..

 

btw bioshock har kanskje fått gode anmeldelser over alt. men jeg likte det ikke, er pure smak sak.. ikke noe mer.. så ikke døm etter karakterer. spill det selv.

Lenke til kommentar
Må si som en person over. who gives a fuck? alltid babling om dårlig og gode karakterer... kjøp spill og test dem ut selv, ikke bry dere om anmeldere... jeg syns heavenly sword ser kick ass ut og det er allerede forhåndsbestillt , det er alle ps3 exclusives. å hvis dere ikke liker spillet , støtt ihvertfall opp om konsollen deres..

9347822[/snapback]

Hva er det du sier mann? Kjøper du spill du ikke liker for å støtte Sony?

 

Selv mener jeg anmeldere har stor nytte dersom man følger med over lengre tid og finner noen man er enige i. Selv sammenfaller nesten alltid IGNs (ikke IGN UK) anmeldelser med hva jeg selv mener, derfor er karakterene deres en god indikator på om det er verdt for meg å kjøpe et spill eller ikke.

Lenke til kommentar
Diskuter sak, ikkje person takk, to innlegg er fjerna. :)

9347435[/snapback]

 

Så du denne EssspeN?

9347518[/snapback]

Den ble nok postet rett før min, så svaret er nei.

Dessuten diskuterer jeg ikke person, jeg siterer hva en annen på forumet har sagt.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Er det noen som har link til hvordan skalaen til IGN ser ut? Fant den ikke i farta.

 

På et generelt grunnlag vil vel 7.0 bety et spill som er bra, men som har en del feil og mangler. Vil ikke appelere til hele spillermassen, men de som liker genren og klarer å ignorere manglene vil finne spillet morsomt. Husk at det finnes karakterer fra 1-6 også, en sjuer er slettes ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...