Triiiip Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hmm...jeg har kommet til 2 gangen jeg skal ta han liksom.. klarer ikke! Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg brukte også ganneske lang tid på han siste mannen. Tok han til slutt da. Ga nesten opp etter å ha måttet starte på nytt et par ganger Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hmm...jeg har kommet til 2 gangen jeg skal ta han liksom.. klarer ikke! 9590123[/snapback] Les hintet i spoiler tag'en til KongRudi så blir den betydelig enklere Lenke til kommentar
psino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spørsmål under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg måtte bare ta kampen om og om og om igjen til jeg hadde flaks en gang og han ikke bare moste meg ned i fra luften. Hvordan er egentlig timingen en skal ha for å slå disse fargekulene tilbake? Hvor langt unna skal de være før jeg denger de tilbake? (og.. ehm.. det er trekant jeg skal bruke mot hans ranged, right?) Slet lenge med dette før han til slutt gikk ned. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spørsmål under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg måtte bare ta kampen om og om og om igjen til jeg hadde flaks en gang og han ikke bare moste meg ned i fra luften. Hvordan er egentlig timingen en skal ha for å slå disse fargekulene tilbake? Hvor langt unna skal de være før jeg denger de tilbake? (og.. ehm.. det er trekant jeg skal bruke mot hans ranged, right?) Slet lenge med dette før han til slutt gikk ned. 9592445[/snapback] Bare bruk høyrestikka til å dogde de kulene hans.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Spørsmål under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg måtte bare ta kampen om og om og om igjen til jeg hadde flaks en gang og han ikke bare moste meg ned i fra luften. Hvordan er egentlig timingen en skal ha for å slå disse fargekulene tilbake? Hvor langt unna skal de være før jeg denger de tilbake? (og.. ehm.. det er trekant jeg skal bruke mot hans ranged, right?) Slet lenge med dette før han til slutt gikk ned. 9592445[/snapback] Svar på spørsmål. Tips til hvordan å slå den siste bossen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For å slå tilbake kulene er timing utrolig viktig. Du må la kulene treffe deg før du slår tilbake, ca 1/2 sekund etterpå. Når kulene er blå, trykker du bare trekant, hvis de er gule holder du inne R1 og trykker trekant. Jeg fant ut at det enkleste vår å holde blikket på Nariko når King Bohan skøyt kulene. Var enklere å time da når man skulle slå tilbake. Når King Bohan virker utslått av sine egne kuler, springer du bort til han og trykker Sirkel (Sirkelikonet kommer fram). I den 3. og siste kampen mot King Bohan bruker du L1 og firkant til å slå kråkene som blir sendt ut. Endret 28. september 2007 av praystation Lenke til kommentar
psino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spørsmål under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg måtte bare ta kampen om og om og om igjen til jeg hadde flaks en gang og han ikke bare moste meg ned i fra luften. Hvordan er egentlig timingen en skal ha for å slå disse fargekulene tilbake? Hvor langt unna skal de være før jeg denger de tilbake? (og.. ehm.. det er trekant jeg skal bruke mot hans ranged, right?) Slet lenge med dette før han til slutt gikk ned. 9592445[/snapback] Bare bruk høyrestikka til å dogde de kulene hans.. 9592490[/snapback] Kan ikke dodge i siste fase. Lenke til kommentar
psino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spørsmål under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg måtte bare ta kampen om og om og om igjen til jeg hadde flaks en gang og han ikke bare moste meg ned i fra luften. Hvordan er egentlig timingen en skal ha for å slå disse fargekulene tilbake? Hvor langt unna skal de være før jeg denger de tilbake? (og.. ehm.. det er trekant jeg skal bruke mot hans ranged, right?) Slet lenge med dette før han til slutt gikk ned. 9592445[/snapback] Svar på spørsmål. Tips til hvordan å slå den siste bossen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For å slå tilbake kulene er timing utrolig viktig. Du må la kulene treffe deg før du slår tilbake, ca 1/2 sekund etterpå. Når kulene er blå, trykker du bare trekant, hvis de er gule holder du inne R1 og trykker trekant. Jeg fant ut at det enkleste vår å holde blikket på Nariko når King Bohan skøyt kulene. Var enklere å time da når man skulle slå tilbake. Når King Bohan virker utslått av sine egne kuler, springer du bort til han og trykker Sirkel (Sirkelikonet kommer fram). I den 3. og siste kampen mot King Bohan bruker du L1 og firkant til å slå kråkene som blir sendt ut. 9592695[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slo meg selvsagt ikke at man skal trykke _etter_ at en er truffet. Får prøve det når jeg kommer dit igjen i hell mode Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Edit: Runda spillet nå...For et fantastisk spill, ja det kunne vært lengre men de ca 7 timene jeg brukte koste jeg meg enormt! Fikk nesten tårer i øya av slutten! Endret 28. september 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Om noen er intressert i å selge spillet når de har rundet det billig, PM meg *Fattig student* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå