KayAU Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjøpte Heavenly Sword før helga, og har spelt igjennom eit par kapittel. So langt er eg veldig godt nøgd, sjølv om eg ser teikn til dei svakheitene som vart påpeikt, særleg i IGN US-omtalen. På pluss-sida, kampane er underhaldande sjølv om dei er repetitive, historia er godt fortalt sjølv om det ikkje er den mest originale, og det visuelle er fenomenalt sjølv om...vel, det visuelle er fenomenalt, det klart beste eg har sett på nokon av konsollane i denne generasjonen. Ein annan bonus er at ein kan skru på norsk tale for ein god komisk effekt. Alt i alt er eg einig med Norse360 i at dette er eit meget bra spel, som har ein del feil og manglar. Omtalen på VG er eg ikkje einig i, men fyren skal få lov å ha si meining. Sjølv om den er feil. Kay Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Da var jeg ferdig med spillet. Alt i alt en veldig bra opplevelse. Det jeg har å utsette noe på er gameplayet, som er greit, men på ingen måte revolusjonerende, samt at "skurkene" i spillet er litt for intenste og overspilte. Den visuelle kvaliteten er rett og slett fantastisk, og bare det alene gjør spillet verdt pengene. Jeg ville gitt det 7/10. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kjøpte Heavenly Sword før helga, og har spelt igjennom eit par kapittel. So langt er eg veldig godt nøgd, sjølv om eg ser teikn til dei svakheitene som vart påpeikt, særleg i IGN US-omtalen. På pluss-sida, kampane er underhaldande sjølv om dei er repetitive, historia er godt fortalt sjølv om det ikkje er den mest originale, og det visuelle er fenomenalt sjølv om...vel, det visuelle er fenomenalt, det klart beste eg har sett på nokon av konsollane i denne generasjonen. Ein annan bonus er at ein kan skru på norsk tale for ein god komisk effekt. Alt i alt er eg einig med Norse360 i at dette er eit meget bra spel, som har ein del feil og manglar. Omtalen på VG er eg ikkje einig i, men fyren skal få lov å ha si meining. Sjølv om den er feil. Kay 9557256[/snapback] Aksel Hennie? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aksel Hennie? Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aksel Hennie? Hva er det du snakker om? 9562589[/snapback] Som Voice-actor kanskje? Mente å huske at Nils Ove Oftebro var med ihvertfall? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fikk nettopp spillet i posten! Gleder meg til å starte nå! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Aksel Hennie? Hva er det du snakker om? 9562589[/snapback] Som Voice-actor kanskje? Mente å huske at Nils Ove Oftebro var med ihvertfall? 9562974[/snapback] Åja, min feil Men den Norske versjonen var jo ikke noe bra Den engelske er best synes jeg. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Aksel Hennie? Hva er det du snakker om? 9562589[/snapback] Som Voice-actor kanskje? Mente å huske at Nils Ove Oftebro var med ihvertfall? 9562974[/snapback] Åja, min feil Men den Norske versjonen var jo ikke noe bra Den engelske er best synes jeg. 9575642[/snapback] Hehe, nei det ville vel bare vært for comic releaf isåfall Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er nå det er kjipt å sitte med utgaven fra US og ikke kunne høre de norske stemmene :S Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hvor bor du? jeg kan alltids komme til deg og improvisere stemmene for deg mens du spiller Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hvor bor du? jeg kan alltids komme til deg og improvisere stemmene for deg mens du spiller 9583208[/snapback] Høres flott ut! Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Heavenly Sword er morro med flotte omgivelser og kule kamp animasjoner den første halvtimen, kansje timen. Men du blir veldig fort lei, og det er det samme du gjør om igjen og om igjen. Blir rett og slett alt for lite variasjon. Lenke til kommentar
petlek Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ble ikke lei as. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg kjøpte spillet på onsdagen det kom ut. Synes det er et kjempe bra spill jeg. Hadde jeg vært andmeller hadde jeg i alle fall gitt det 8/10. Synes også gameplayet er bra. Jeg hadde gitt det: Grafikk: 10/10 Gameplay 8/10 Lyd 9/10 Holdbarhet 8/10 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 snake, du blir fort lei av normal mode fordi du bare hacker løs med å mashe tastene, prøv deg på har du, da mårre tenking til og atpåtil dodging.... jeg er på hell atm og nettop tatt andre kjempen, brukte sånn 4 forsøk, og på normal tok jeg først try Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Yesss, da har jeg fullført spillet og er klar for Helvetesmodus! Siste bossen var en hard nøtt, men tok han til slutt! Brukte vel ca. 6-7 timer tilsammen. Bra spill med nydelig grafikk,lyd og animasjoner. Skjemmes litt av framedrops og tearing enkelte steder. Ikke vurder spillet ut ifra demoen! Selve spillet er mye bedre. Gir det 8.5/10 Endret 27. september 2007 av praystation Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Satt som klistra foran skjermen helt fram til siste fighten jeg... den er så vanskelig at jeg har mista all lyst til å fortsette. Endret 27. september 2007 av apollox Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Satt som klistra foran skjermen helt fram til siste fighten jeg... den er så vanskelig at jeg har mista all lyst til å fortsette. 9589520[/snapback] Samme her...Sykt vanskelig! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Enig der, den er usaklig vanskelig og så og si helt pointless.. de kunne gjort noe mer fun ut av den Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Halve verden mener spillet tar 5-6 timer, så den kan ikke være så vansklig.. Selv brukte jeg lenger tid på Flying Fox, men da jeg hadde lært counter -taktikken som jeg brukte på han, så klarte jeg Bohan også uten å slite så veldig, ved hjelp av samme taktikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå