Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått det fra amazon enda?

9537023[/snapback]

 

Jeg fikk mitt fra Amazon.co.uk på forrige fredag..

Hvis det er der du har bestilt ifra, så er det sannsynligvis tollen som sitter å lurer på det.. :(

Viktig å huske å velge at det er en gave, og be dem fjerne prisen, da blir den ikke stoppet i tollen så ofte.

 

Pass på å la være å åpne spoiler-tager for å få mest ut av spillet, det er kjempemoro. :)

9545563[/snapback]

Hmm, det er der jeg har bestilt fra ja.

 

På orderen min står det: 1 of: Heavenly Sword (PS3) [Video Game]

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

£28.08

- 1 item(s) Gift options: None

 

Hmm... :dontgetit:

9545635[/snapback]

 

Det var synd, og litt merkelig at dem skulle ha problemer med pakking og forsendelsen..

 

Jeg bestiller veldig mye fra Amazon.co.uk, masse bøker og slikt, og har alltid hatt stor suksess med forsendelser..

Flere ganger har dem delt opp ordren min, slik at jeg får deler av ordren jeg bestilte tidligere, selv om jeg har valgt å motta alt i en shipment for å spare , og sendt de første tilgjengelige produktene tidligere uten at jeg må ut med ekstra frakt.

 

Forøvrig killer-pris du har der, mente jeg betalte 10£ mere, som jeg også var fornøyd med.. :p

Er det vouchers du har brukt, eller spesial-tilbud? :)

Lenke til kommentar

Tror det bare var et vanlig tilbud, gruer meg vist litt til å få se hvor mye det kom på tollen så....Får da så hvor billig det var da.. :p

 

"It's been our experience that the majority of late packages arrive just a day or two after the estimated delivery date. Therefore, we would like to ask that you wait until close of business on September 26, 2007 for your order to arrive."

 

Det er noe av det som sto i e-posten jeg fikk fra Amazon ista. Betyr det at jeg bør få spillet innen 26.september?

Lenke til kommentar
Hmmm....

Har nå spillt HS ganske lenge og må si at jeg ikke helt skjønner meg på anmeldelsen fra VG.

Etter min mening, er spillet helt genialt. Bra flyt og blanding og det ser og høres helt vakkert ut.

Sikkert fler som synes terningkast tre er litt på trynet?

9555132[/snapback]

Men Rune tror han "kan" så mye, jeg mener se på den anmeldelsen han gjorde. Var mer fokusert på hva Andy Serkis gjorde og en cheesy kommentar i spillet som jeg forøvrig synes er utrolig lættis å ha med i et spill, en hva selve spillet angikk. Tyder på at hr Rune satt veldig tvilende til spillet da han satte seg ned med det og lot seg frustrere av småting. Jeg har ingen som helst tro på at han satt der og tenkte dette kom til å bli en "hei dundrenes opplevelse". Selv om ha påstår det aldri så mye.

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar
Spillet er kjempe.. Det er bare å innse en ting: Spilltesterne er alle Sony hatebois og det er rett og slett "in" og slå ned på alt som Sony har hatt fingra i.. :D

9555402[/snapback]

 

Hehe, konspirasjonsteorier er morsomme.

 

Spillet har da generelt fått god omtale. HS har en del feil/mangler som hindrer det i å bli en klassiker, men det er et meget godt spill. Jeg får inntrykk av at folk her er litt for hårsåre når vi ser hvordan de reagerer når PS3 spill får litt dårlig omtale. Ingen vits i å gå av hengslene bare fordi noen anmeldere har en annen oppfatning.

 

Reaksjonen på disse anmeldelsene er vel egentlig ikke så overraskende. Vi så jo hvordan det gikk når Gamespot ga Twilight Princess 8.8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...