prebenl Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Er ikke Lair dårlig? Ser ikke noe bra ut spør du meg. 9548726[/snapback] Det kommer vel an på øyet som ser da. Jeg både syns det ser bra ut, og syns det er bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noe enkelt? Etter det jeg har hørt så er det ganske vanskelig.Spesielt siste boss. Men vi alle er forskjellige. 9549569[/snapback] Hmm bannet litt og døde sikkert 2-3 ganger på siste boss. Ikke spesielt vanskelig Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Haha. Det eneste PS3 spille jeg banner til er Motorstorm. Jeg blir så forbanna når jeg crasher rett før mål og kommer på 4 plass. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som har fått det fra amazon enda? 9537023[/snapback] Jeg fikk mitt fra Amazon.co.uk på forrige fredag.. Hvis det er der du har bestilt ifra, så er det sannsynligvis tollen som sitter å lurer på det.. Viktig å huske å velge at det er en gave, og be dem fjerne prisen, da blir den ikke stoppet i tollen så ofte. Pass på å la være å åpne spoiler-tager for å få mest ut av spillet, det er kjempemoro. 9545563[/snapback] Hmm, det er der jeg har bestilt fra ja. På orderen min står det: 1 of: Heavenly Sword (PS3) [Video Game] Sold by: Amazon EU S.a.r.L. £28.08 - 1 item(s) Gift options: None Hmm... 9545635[/snapback] Det var synd, og litt merkelig at dem skulle ha problemer med pakking og forsendelsen.. Jeg bestiller veldig mye fra Amazon.co.uk, masse bøker og slikt, og har alltid hatt stor suksess med forsendelser.. Flere ganger har dem delt opp ordren min, slik at jeg får deler av ordren jeg bestilte tidligere, selv om jeg har valgt å motta alt i en shipment for å spare , og sendt de første tilgjengelige produktene tidligere uten at jeg må ut med ekstra frakt. Forøvrig killer-pris du har der, mente jeg betalte 10£ mere, som jeg også var fornøyd med.. Er det vouchers du har brukt, eller spesial-tilbud? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror det bare var et vanlig tilbud, gruer meg vist litt til å få se hvor mye det kom på tollen så....Får da så hvor billig det var da.. "It's been our experience that the majority of late packages arrive just a day or two after the estimated delivery date. Therefore, we would like to ask that you wait until close of business on September 26, 2007 for your order to arrive." Det er noe av det som sto i e-posten jeg fikk fra Amazon ista. Betyr det at jeg bør få spillet innen 26.september? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmmm.... Har nå spillt HS ganske lenge og må si at jeg ikke helt skjønner meg på anmeldelsen fra VG. Etter min mening, er spillet helt genialt. Bra flyt og blanding og det ser og høres helt vakkert ut. Sikkert fler som synes terningkast tre er litt på trynet? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 HELT på trynet, er verdt en femmer minst, jeg er allerede i gang på hell mode Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spillet er kjempe.. Det er bare å innse en ting: Spilltesterne er alle Sony hatebois og det er rett og slett "in" og slå ned på alt som Sony har hatt fingra i.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Spillet er kjempe.. Det er bare å innse en ting: Spilltesterne er alle Sony hatebois og det er rett og slett "in" og slå ned på alt som Sony har hatt fingra i.. 9555402[/snapback] Det har da over 8 i snitt på Gamerankings. Det vil si at de fleste spillanmelderne liker det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 vel anmelderen må få si hva enn han vil. men så langt så sier salgstalla imot han:) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spillet er kjempe.. Det er bare å innse en ting: Spilltesterne er alle Sony hatebois og det er rett og slett "in" og slå ned på alt som Sony har hatt fingra i.. 9555402[/snapback] Helt enig der altså. Hvis Lair hadde vært på Xbox 360 vedder jeg på at det hadde fått mye bedre kritikk. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hmmm.... Har nå spillt HS ganske lenge og må si at jeg ikke helt skjønner meg på anmeldelsen fra VG. Etter min mening, er spillet helt genialt. Bra flyt og blanding og det ser og høres helt vakkert ut. Sikkert fler som synes terningkast tre er litt på trynet? 9555132[/snapback] Men Rune tror han "kan" så mye, jeg mener se på den anmeldelsen han gjorde. Var mer fokusert på hva Andy Serkis gjorde og en cheesy kommentar i spillet som jeg forøvrig synes er utrolig lættis å ha med i et spill, en hva selve spillet angikk. Tyder på at hr Rune satt veldig tvilende til spillet da han satte seg ned med det og lot seg frustrere av småting. Jeg har ingen som helst tro på at han satt der og tenkte dette kom til å bli en "hei dundrenes opplevelse". Selv om ha påstår det aldri så mye. Endret 23. september 2007 av Epleskrell Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Helt enig der altså. Hvis Lair hadde vært på Xbox 360 vedder jeg på at det hadde fått mye bedre kritikk. 9555524[/snapback] Det skal eg love deg spillet hadde fått Siden da hadde man kunne styrt med stikkene, og bare stikkene Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 samme med HS egentlig, vedder på mr rune brukte sixaxis, noe som er helt jævlig i HS Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Rune må selfølgelig mene hva han vil, men ja.. han var krapp der. Bare håper han ikke er generelt neg til ps3 da.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvor mye koster Heavenly Sword fra Amazon? Noen som har bestilt og kan si meg prisen og hvor kjapt de leverer? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvem bryr seg egentlig om VG`s anmeldelser? Skal mann ha en seriøs anmeldelse, så sjekker mann IGN, Gamespot, Gametrailers og Eurogamer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 For mange er VG mer kjent Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 joa.. men vg er jo sladder avis nummer 1 inorge. selv om det skal være pure nyheter:p driter i hva rune syns.. jeg likte heavenly sword.D Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spillet er kjempe.. Det er bare å innse en ting: Spilltesterne er alle Sony hatebois og det er rett og slett "in" og slå ned på alt som Sony har hatt fingra i.. 9555402[/snapback] Hehe, konspirasjonsteorier er morsomme. Spillet har da generelt fått god omtale. HS har en del feil/mangler som hindrer det i å bli en klassiker, men det er et meget godt spill. Jeg får inntrykk av at folk her er litt for hårsåre når vi ser hvordan de reagerer når PS3 spill får litt dårlig omtale. Ingen vits i å gå av hengslene bare fordi noen anmeldere har en annen oppfatning. Reaksjonen på disse anmeldelsene er vel egentlig ikke så overraskende. Vi så jo hvordan det gikk når Gamespot ga Twilight Princess 8.8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå