Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått det fra amazon enda?

9537023[/snapback]

 

Jeg fikk mitt fra Amazon.co.uk på forrige fredag..

Hvis det er der du har bestilt ifra, så er det sannsynligvis tollen som sitter å lurer på det.. :(

Viktig å huske å velge at det er en gave, og be dem fjerne prisen, da blir den ikke stoppet i tollen så ofte.

 

Pass på å la være å åpne spoiler-tager for å få mest ut av spillet, det er kjempemoro. :)

Lenke til kommentar

greit jeg runder spillet nå, tok meg 5 og en halv time, og skal jeg være helt ærlig, 5 og en halv time som ble de beste 5 og en halv timene mine forran ett spill på 5år og kanskje mer, helt ufattelig god story, musikke passet sykt bra (og kommer det soundtrack, im there to get it)... dette spillet anbefales på det sterkeste, og de som tror det ikke har noe replay factor, tro igjen!

Lenke til kommentar
Noen som har fått det fra amazon enda?

9537023[/snapback]

 

Jeg fikk mitt fra Amazon.co.uk på forrige fredag..

Hvis det er der du har bestilt ifra, så er det sannsynligvis tollen som sitter å lurer på det.. :(

Viktig å huske å velge at det er en gave, og be dem fjerne prisen, da blir den ikke stoppet i tollen så ofte.

 

Pass på å la være å åpne spoiler-tager for å få mest ut av spillet, det er kjempemoro. :)

9545563[/snapback]

Hmm, det er der jeg har bestilt fra ja.

 

På orderen min står det: 1 of: Heavenly Sword (PS3) [Video Game]

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

£28.08

- 1 item(s) Gift options: None

 

Hmm... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fyfaen, jeg har ikke fått spillet fra Amazon fra England enda! Det sto jeg kunne forvente å motta spillet mellom 17-19 september å nå er det 22.september..Jadda...

 

Så jeg sendte de en mail å spurte hvor spillet var blitt av å fikk melding tilbake om at det har vært forsinkelser i pakkinga osv, så spillet kunne ligge i postkassa mi rundt 26.september...Herregud! Skulle aldri bestilt derifra ass, skulle heller bestilt fra VGP...Nå når spillet ligger i butikk hylla osv, så er det ikke rart jeg begynner å bli sur lissom.

Endret av Triiiip
Lenke til kommentar
Aldri bestilt noe fra Amazon, utenom den gangen dem la Folklore og Lair til uberbillig pris :p  VGP er luvluv, 4 dager så er spillet fremme rett i postkassen. Uten toll og tull.

Triiiiiiiiiiip: hvorfor bestilte du fra amazon i det heletatt?

9547532[/snapback]

Fordi broren min kjøper CD-er derifra hele tia nesten. :p Visste ikke om VGP engang da, men kommer nok fremover å bestille derifra ja! :)

Lenke til kommentar

Der var man ferdig med Heavenly Sword. Tipper det tok meg ca 7 timer. Tror jeg gir det 8,5 av 10 i karakter. Trekk for at det er noe kort. Ellers får det toppscore for grafikk, lyd, cutscenes, skuespill. Gir det 7 av 10 i gameplay siden det er noe enkelt, og at man ikke behøver å sette seg inn i de utallige comboene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...