Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fyttefan ..

 

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
trokke jeg har blitt sint på lenge på et spill som siste fighten med Bohan ..

 

Var ikke langt unna før jeg kasta kontrollern et sted :mad:

Har fortsatt ikke klart det, men nå orker jeg ikke å bli sint mer!

 

 

Ellers er spillet helt glimerende! (spille som Kai kan bli frustrerende til tider)

Absolutt verdt pengene :thumbup:

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
Jeg stoler aldri på vg, de slakta jo til og med ninja gaiden sigma..

9510706[/snapback]

 

Uh, de "slaktet" det fordi det var jo ikke annet enn en port av et gammelt Xbox spill. Rett og slett selge et gammel spill på nytt for 600kr.

 

Ninja Gaiden Sigma» lukter billig konvertering og raske PS3-penger lang vei

 

Som actioneventyr er «Ninja Gaiden Sigma» fortsatt en av de beste titlene i sjangeren. Det er bare det at jeg forventer mer enn et gammelt Xbox-spill når jeg kjøper en ny fullpristittel til Playstation 3.

 

Og 4 i terningkast er vel ikke akkurat slakt?

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=154292

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet til kapittel tre og besiret Whiptail.

Dette er rett og slett en utrolig cinematisk opplevelse med glimrende grafikk,lyd og persongalleri.

Kai er bare helt utrolig! Den korte demoen kan ikke rettferdiggjøre hvor bra dette spillet egentlig er. Spillet unngår å bli ensformig ved å variere oppdragene med Aftertouch og Kai.

 

Dessverre er det framedrops og tearing enkelte steder, men ikke nok til å ødelegge spillopplevelsen. Alle som eier en PS3 bør få med seg denne opplevelsen, om ikke bare for å få med seg den stilige menyen med Nariko

Lenke til kommentar
Uh, de "slaktet" det fordi det var jo ikke annet enn en port av et gammelt Xbox spill. Rett og slett selge et gammel spill på nytt for 600kr.

9528625[/snapback]

 

Problemet er ikke at de gjør det synes jeg, problemet er at de ikke gjør det konsekvent når de annmelder porter.

Det skjedde ikke når Rockstar ga ut GTA1-3 (Gammelt Playstation oppgulp) på Xbox, og det kommer heller ikke til å skje når Bully kommer til 360/Wii.. :-/

 

Den eneste gangen det har skjedd er når NGS ble portet til PS3 og dette var attpåtil en bra port, med endel ekstra oppdrag, en ny spillbar figur i tillegg til at grafikken ble kraftig oppgradert.. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...