UrgeLoL Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heavenly Sword - PS3 Avg Ratio: 81% Based On 26 Media Outlets Gamerankings Lenke til kommentar
psino Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lå i postkassa når jeg kom hjem i dag. Men fikk ikke spille, bare se på at madamen kverker kis etter kis med longsword. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) fyttefan .. Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor trokke jeg har blitt så sint på lenge på et spill som siste fighten med Bohan .. Var ikke langt unna før jeg kasta kontrollern et sted Har fortsatt ikke klart det, men nå orker jeg ikke å bli sint mer! Ellers er spillet helt glimerende! (spille som Kai kan bli frustrerende til tider) Absolutt verdt pengene Endret 18. september 2007 av BåGan Lenke til kommentar
petlek Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) pass på spoilers. Endret 18. september 2007 av petlek Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ups, sorry. men da bør du fjerne sitat mitt og :!: Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Må si meg veldig positivt overrasket av Heavenly Sword. Trodde ikke det skulle være så bra pga den store variasjonen av andmeldelser. Har ikke kommet så langt ennå, men digger spillet så langt Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg stoler aldri på vg, de slakta jo til og med ninja gaiden sigma.. 9510706[/snapback] Uh, de "slaktet" det fordi det var jo ikke annet enn en port av et gammelt Xbox spill. Rett og slett selge et gammel spill på nytt for 600kr. Ninja Gaiden Sigma» lukter billig konvertering og raske PS3-penger lang vei Som actioneventyr er «Ninja Gaiden Sigma» fortsatt en av de beste titlene i sjangeren. Det er bare det at jeg forventer mer enn et gammelt Xbox-spill når jeg kjøper en ny fullpristittel til Playstation 3. Og 4 i terningkast er vel ikke akkurat slakt? http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=154292 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 javel la oss diskutere det:) ånei jeg spiller faktisk på ps3en min:D Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har faen ikke fått spillet enda! Og det står på orderen fra amazon at den er completed og at det skulle ha kommet fra 17-19 september! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg kjøper det når jeg får penger Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som har fått det fra amazon enda? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei, har ikke bestilt derfra. Var det billig? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kjøper alle Ps3 spillene mine fra VGP. Kjapp levering og billig. Hatt HS i 1 uke nå Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har nettopp kommet til kapittel tre og besiret Whiptail. Dette er rett og slett en utrolig cinematisk opplevelse med glimrende grafikk,lyd og persongalleri. Kai er bare helt utrolig! Den korte demoen kan ikke rettferdiggjøre hvor bra dette spillet egentlig er. Spillet unngår å bli ensformig ved å variere oppdragene med Aftertouch og Kai. Dessverre er det framedrops og tearing enkelte steder, men ikke nok til å ødelegge spillopplevelsen. Alle som eier en PS3 bør få med seg denne opplevelsen, om ikke bare for å få med seg den stilige menyen med Nariko Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vis jeg ikke får Heavenly Sword kommer jeg til å bli mad ass! Bør få det da, kommer fra nå av å bestille PS3 spill fra VGP... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) her eg bur får dei ikkje inn heavenly sword før i morgon -.- Slaure sjapper ftw Endret 20. september 2007 av Jikla Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Uh, de "slaktet" det fordi det var jo ikke annet enn en port av et gammelt Xbox spill. Rett og slett selge et gammel spill på nytt for 600kr. 9528625[/snapback] Problemet er ikke at de gjør det synes jeg, problemet er at de ikke gjør det konsekvent når de annmelder porter. Det skjedde ikke når Rockstar ga ut GTA1-3 (Gammelt Playstation oppgulp) på Xbox, og det kommer heller ikke til å skje når Bully kommer til 360/Wii.. :-/ Den eneste gangen det har skjedd er når NGS ble portet til PS3 og dette var attpåtil en bra port, med endel ekstra oppdrag, en ny spillbar figur i tillegg til at grafikken ble kraftig oppgradert.. :-/ Endret 20. september 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ENDELIG ploppet det end i postkassen, runde spillet i dag? jatakk Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ENDELIG ploppet det end i postkassen, runde spillet i dag? jatakk 9542427[/snapback] Hvor bestilte du fra? Jeg fikk ikke spillet i dag heller jeg... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) vgp.ca, tok hele 7 dager å få det :S bor i bergen da så sikkert det, jævlig rart at fra canada til norge = 2 dager, men fra oslo til bergen 5 dager, gratulrer posten, done it again! *edit* leif Endret 21. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå