Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Bor du i oslo kan det faktisk ta så kort tid som 2 dager fra du bestiller til det er i postkassa. Dette spillet her ble jo sendt den 12, og var hos de fleste den 15. Tok mao 3 dager for de fleste her som har det (inklusiv meg)

 

Ferdig med kapittel 4 nå.. Klarer ikke å legge det fra meg.

 

Skal bake en ny giga snus, fylle opp i tab extra og starte på kapittel 5.

 

Jeg bestiller alle spill fra videogameplus.ca eller renchi.com (jap spill)

Tar 3-4 dager fra renchi.com også.

 

Devil May Cry 4 bestilles nok fra renchi.com siden den kommer først i JAPAN + at alle de andre JAP utgavene av Devil May Cry 1, 2 og 3 har vært på 100% engelsk og 100% japansk, så regner med det samme på no 4 også, så da vet dere det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, det var det.

 

Starta på spillet ca kl 1700 i dag og hadde runna det klokka 00:47.

Hadde tom en spise pause så jeg brukte vel 7 timer og 30 minutter på det ..

 

Sikkert mange her som kommer til å synes spillet er for lite utfordrende.

Mange som sikkert kommer til å regarere på lengden også.

 

Men jeg liker korte spill og jeg hater å dø (noe jeg gjor her alikevel en del ganger). Sykt mye bra cut scenes. Jeg gir det 9/10 i min karakterbok!!

 

Jeg elsker jo slike spill da, og siden 99 nights skuffa så jævelig var det her et friskt pust!

 

Nå er det over til Blue Dragon igjen i morgen!

 

Morro var det definitivt!! Verdt pengene? Ja!

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Jeg stoler aldri på vg, de slakta jo til og med ninja gaiden sigma..

9510706[/snapback]

Så er Ninja Gaiden Sigma kjedelig også da.

9511288[/snapback]

 

ninja gaiden sigma er et konge spill for de som liker action adventure riktignok.. mener fortsatt at god of war er kongen på haugen ,men heavenly sword får en fin fin 2 plass..=) solid tittel.. og vg er norges sladder avis.. yay

Lenke til kommentar
Hehehe...tenkte det ville hagle med kommentarer her etter anmeldelsen av spillet i VG. Sladderavis, anmelderen hakke peiling, han er idiot og blablabla...ganske fornøyelig lesing :!:

9511693[/snapback]

 

I dette tilfellet mener jeg VG-Rune har gjort en slett jobb.. :-/

 

Historien i spillet er ganske bra, og ja karakterene er 'over-the-top', men du blir veldig godt kjent med også skurkene på veldig kort tid i dette spillet.

Forøvrig hvis vi sammenligner karakterene med de aller aller fleste asiatiske slåss-filmer, som spillet tydligvis er inspirert av istedenfor filmer som The Green Mile, er karakteren veldig down-to-ground. :-/

Bossene i dette spillet er ikke bare en ekstra vansklig motstander, men vi vet faktisk litt om dem når vi møter dem.

Det er ikke vanlig i hack-n slasj spill, ihvertfall ikke de som han nævner nåpr han gjør sammenligningen sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...