Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

Kjøpte Heavenly Sword før helga, og har spelt igjennom eit par kapittel. So langt er eg veldig godt nøgd, sjølv om eg ser teikn til dei svakheitene som vart påpeikt, særleg i IGN US-omtalen. På pluss-sida, kampane er underhaldande sjølv om dei er repetitive, historia er godt fortalt sjølv om det ikkje er den mest originale, og det visuelle er fenomenalt sjølv om...vel, det visuelle er fenomenalt, det klart beste eg har sett på nokon av konsollane i denne generasjonen. Ein annan bonus er at ein kan skru på norsk tale for ein god komisk effekt.

 

Alt i alt er eg einig med Norse360 i at dette er eit meget bra spel, som har ein del feil og manglar. Omtalen på VG er eg ikkje einig i, men fyren skal få lov å ha si meining. Sjølv om den er feil. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig med spillet. Alt i alt en veldig bra opplevelse. Det jeg har å utsette noe på er gameplayet, som er greit, men på ingen måte revolusjonerende, samt at "skurkene" i spillet er litt for intenste og overspilte. Den visuelle kvaliteten er rett og slett fantastisk, og bare det alene gjør spillet verdt pengene.

 

Jeg ville gitt det 7/10.

Lenke til kommentar
Kjøpte Heavenly Sword før helga, og har spelt igjennom eit par kapittel. So langt er eg veldig godt nøgd, sjølv om eg ser teikn til dei svakheitene som vart påpeikt, særleg i IGN US-omtalen. På pluss-sida, kampane er underhaldande sjølv om dei er repetitive, historia er godt fortalt sjølv om det ikkje er den mest originale, og det visuelle er fenomenalt sjølv om...vel, det visuelle er fenomenalt, det klart beste eg har sett på nokon av konsollane i denne generasjonen. Ein annan bonus er at ein kan skru på norsk tale for ein god komisk effekt.

 

Alt i alt er eg einig med Norse360 i at dette er eit meget bra spel, som har ein del feil og manglar. Omtalen på VG er eg ikkje einig i, men fyren skal få lov å ha si meining. Sjølv om den er feil. ;)

 

Kay

9557256[/snapback]

 

Aksel Hennie?

Lenke til kommentar
Aksel Hennie? Hva er det du snakker om?

9562589[/snapback]

Som Voice-actor kanskje? Mente å huske at Nils Ove Oftebro var med ihvertfall?

9562974[/snapback]

Åja, min feil :p Men den Norske versjonen var jo ikke noe bra :thumbdown:

Den engelske er best synes jeg. :yes:

9575642[/snapback]

Hehe, nei det ville vel bare vært for comic releaf isåfall :)

Lenke til kommentar

Yesss, da har jeg fullført spillet og er klar for Helvetesmodus!

Siste bossen var en hard nøtt, men tok han til slutt! Brukte vel ca. 6-7 timer tilsammen.

Bra spill med nydelig grafikk,lyd og animasjoner. Skjemmes litt av framedrops og tearing enkelte steder. Ikke vurder spillet ut ifra demoen! Selve spillet er mye bedre. Gir det 8.5/10

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...