Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review


prebenl

Anbefalte innlegg

IGN UK har reviewet Heavenly Sword, og ga det 7.0. Det kan vel kalles en skuffelse.

 

Nå må det også presiseres at det ofte er avvik mellom IGN UK og IGNs anmeldeldser. Personlig stoler jeg langt mer på sistnevnte. Så jeg håper det hopper opp en karakter. Men det blir vel kjøp uansett for min del.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hele tiden tror at dette spillet ikke kommer til å bli noe særlig (sånn som God Of War, Ninja Gaiden, Devil May Cry). Demoen var også veldig kjedelig, ganske dødt gameplay! Og dette skrev jeg jo i tråden "storspill som ikke kommer til å innfri":

Heavenly Sword: etter demoen ble jeg noe skuffet, slåssingen virket ikke noe spesielt nyskapende eller spektakulær. Kan også bli veldig ensformig, i tillegg savnet jeg plattform-elementer. Men demoen var vel noe gammel trodde jeg...?

Lenke til kommentar

Knallbra review av IGN som vanlig, de gutta der lar seg ikke blende av pompøs og last gen grafikk men graver spillet ned til margen og går knallhardt ut mot gameplay som er selve essensen om ett spill er bra eller ikke. Blir ett spill mindre i kjøps rekken heldigvis da det er tett med stortitler utover høsten og vinteren.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Knallbra review av IGN som vanlig, de gutta der lar seg ikke blende av pompøs og last gen grafikk men graver spillet ned til margen og går knallhardt ut mot gameplay som er selve essensen om ett spill er bra eller ikke. Blir ett spill mindre i kjøps rekken heldigvis da det er tett med stortitler utover høsten og vinteren.

9345826[/snapback]

 

Last-gen grafikk? Kan ikke akkurat si at HS har det?!? Det er nok det eneste positive med spillet virker det som...

Lenke til kommentar
Eneste positive? Skuespillet, lyden, stemmene, historien, cutscenes ++ skal vistnok være top notch. Men det som teller mest er selvfølgelig gameplayet. Men dette er bare en persons mening, og andre personer har gitt spillet mye bedre karakter.

9345864[/snapback]

 

Kan du hoste opp noen linker på det der men glem Pro Sony sider de stoler jeg ikke ett fnugg på. Samme gjelder for OXM for 360.

Lenke til kommentar
Eneste positive? Skuespillet, lyden, stemmene, historien, cutscenes ++ skal vistnok være top notch. Men det som teller mest er selvfølgelig gameplayet. Men dette er bare en persons mening, og andre personer har gitt spillet mye bedre karakter.

9345864[/snapback]

 

Kan du hoste opp noen linker på det der men glem Pro Sony sider de stoler jeg ikke ett fnugg på. Samme gjelder for OXM for 360.

9345889[/snapback]

 

Har jo vært noen utenlandske blader som har gitt spillet ganske bra karakter.

Lenke til kommentar
Eneste positive? Skuespillet, lyden, stemmene, historien, cutscenes ++ skal vistnok være top notch. Men det som teller mest er selvfølgelig gameplayet. Men dette er bare en persons mening, og andre personer har gitt spillet mye bedre karakter.

9345864[/snapback]

 

Kan du hoste opp noen linker på det der men glem Pro Sony sider de stoler jeg ikke ett fnugg på. Samme gjelder for OXM for 360.

9345889[/snapback]

 

Har jo vært noen utenlandske blader som har gitt spillet ganske bra karakter.

9345912[/snapback]

 

Har du noen linker til disse bladene, gidder ikke dra på Narvesen for å kjøpe de

Lenke til kommentar
Veit dere hva? Jeg gir faen :innocent:  kjøper det fordi jeg likte demoen veldig godt, gode komboer, fin grafikk (IKKE last-gen grafikk) nydelige steder man sloss, åpent og digg.

9345897[/snapback]

 

Du kjøper det fordi du bare har PS3 tenker jeg ? Ville du kjøpt dette eller Bioshock hvis det også var på PS3 ?

Lenke til kommentar
Veit dere hva? Jeg gir faen :innocent:  kjøper det fordi jeg likte demoen veldig godt, gode komboer, fin grafikk (IKKE last-gen grafikk) nydelige steder man sloss, åpent og digg.

9345897[/snapback]

 

Du kjøper det fordi du bare har PS3 tenker jeg ? Ville du kjøpt dette eller Bioshock hvis det også var på PS3 ?

9345952[/snapback]

Jez har jo en 360 liggendes da idiota! nei bioshock holdt med demo for meg, jeg spiller som sagt spill for og ha det gøy, ikke for og glede meg til og skru av konsollen fordi spillet er skummelt og creepy. EKKEL!

Edit : post-126487-1187896903_thumb.jpg Stappe denne oppi asle? :) Har en Wii også viss du vill se bilde :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Veit dere hva? Jeg gir faen :innocent:  kjøper det fordi jeg likte demoen veldig godt, gode komboer, fin grafikk (IKKE last-gen grafikk) nydelige steder man sloss, åpent og digg.

9345897[/snapback]

 

Du kjøper det fordi du bare har PS3 tenker jeg ? Ville du kjøpt dette eller Bioshock hvis det også var på PS3 ?

9345952[/snapback]

Jez har jo en 360 liggendes da idiota! nei bioshock holdt med demo for meg, jeg spiller som sagt spill for og ha det gøy, ikke for og glede meg til og skru av konsollen fordi spillet er skummelt og creepy. EKKEL!

9346066[/snapback]

 

Skummelt ? Er du 12 år eller rundt der ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...