Boneraw Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 noen som har et godt forslag til en relativt vanskelig sang som kan spilles på gitar, rock-heavy metal (power) (kjeder meg) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Metallica - One.. Ganske seig i sisten der Iallefall Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Eugenes trick bag? Kan jo lære deg Ghost of perdition med Opeth da. Vet ikke hvor god du er, men denne er vel middels vanskelig ville jeg tro. Sleit en gang i tiden med Master of puppets, du kan jo prøve deg på den Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva med Yngwie Malmsteen - Arpeggios From Hell? Tittelen på sangen sier vel det meste Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 The Eagles - Hotel California De brukte 2 gitarister på gitarsoloene : )) Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dream Theater - Under A Glass Moon Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) !"arpeggios from hell" vil jo ikke akkurat si at den er spesielt vanskelig da:P iallefall ikke begynnelsen:P mange gode forslag her! Endret 29. august 2007 av boneraw Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Eugenes trick bag? Kan jo lære deg Ghost of perdition med Opeth da. Vet ikke hvor god du er, men denne er vel middels vanskelig ville jeg tro. Sleit en gang i tiden med Master of puppets, du kan jo prøve deg på den 9346713[/snapback] hehe, den første husker jeg at jeg spillte for ca 2 år siden, da selvfølgelig ikke særlig bra og heller ikke hele sangen, godt forslag som kan tas opp igjen! takk, Ghost of perdition blir dødla stress å spille, ettersom i følge gp må stemmes helt om i en "dm-stemm", det er for mye stress. Er ikke ekstremt fan av metallica så det dropper jeg. (har aldri giddet å spille det, ikke spør hvorfor) takk for svar! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Prøv Billy Talent's Perfect World, er ganske seig i starten. Lenke til kommentar
Sykgaffel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Children of Bodom - Kissing the Shadows soloen Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) stratovarius - stratosphere liquid tension experiment - universal mind dream theater - the glass prison (tar du de arpeggioene i starten med alternate picking, som er meningen, da er du god ) antione dufour - spiritual groove (ikke metal riktignok, men ser himla vanskelig ut) dream theater - stream of conciousness eller yngwie malmsteen - trilogy suite op michael angelo batio speed kills/no boundaries tror jeg skal være vanskelige nok, men om det er fint å høre på, det er en annen sak. burde sjekke ut noe paul gilbert også vil jeg tro Endret 1. september 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
greiven Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mastodon - Aqua Dementria. Går ganske kjapt hele veien, er god om du holder med. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Buckethead - Jordan Med soloen selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå