xThorx Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hmm, noen som har noen anelse om hvor "farlig" det er å tegne på seg selv med Penn/tusj? Syns det er et snodig tidsfordriv, å så kan d se litt fancy ut Og, noen som vet om noen mindre helsefarlige penner som man isåfall kan bruke? Oooooog, allminnelig tegning, noen som vet om det finnes mindre enn 0,5 størrelse bly til sånne trykkpenner? På forhånd takk ^^ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer jeg også på.. Hendene mine er alltid dekket med notater og tegninger og vennen mine forteller meg at jeg kommer til å dø når jeg er 20 (stoler ikke 100% på vennen mine) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 SPRITTUSH! Blir man full? Neppe. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sprittusj er da skadelig hvis du tegner over et lite område? Kompisen min farget hele venstre armen svart med sprittusj, og han ble skikkelig dårlig. Nå går vel ikke akkurat en hel arm under "småtegning" da men men Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har HØRT at man kan få blodforgiftning av det... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 tegner man litt så vil du ikke merke noe spesielt men har gått i klasse med ei jente som skrev notater over alt på begge underarmene, dagen etter ble ho sjuk og var vekke fra skolen i tre dager. nei det er ikke sunt, men det skal en del tegning til før du merker det. og nei du dør ikke før du er 20 av det, vel kanskje det gjør at du lever et halvt år kortere i det lange løp uten at jeg kan si det sikkert, men med mindre du bader i stoffet så tviler jeg på større problemer. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg tegna flammer oppover hele armen til en kompis med penn, det gikk helt fint da... Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hmm, mja, i ok mengder går d vel greit x) Er bare ikke sunt å få stoffet fra pennene/tusjene inn i kroppen, for mye av det værtfall ^^ Vet ikke om d er blyforgiftning eller hva jeg xD Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm, noen som har noen anelse om hvor "farlig" det er å tegne på seg selv med Penn/tusj? 9345389[/snapback] En kamerat av meg er allergisk mot veps og fikk et stikk i 3. klasse på barneskolen. Armen hovnet opp, og han tegna hele hovnelsen med svart sprittusj. Legen sa at han kunne blitt blodforgifta. Oooooog, allminnelig tegning, noen som vet om det finnes mindre enn 0,5 størrelse bly til sånne trykkpenner? 9345389[/snapback] Ja, det finnes 0,3 også. Husker jeg så det for et par år siden. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg bruker ikke annet en 0,3, hvis ikke er den ikke ordentlig spiss.. Endret 25. september 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Kjenner flere venner som stadig tegner hverandre med tusj for å se hvordan visse tatoveringer blir seende ut sånn halveis i virkeligheten, og har aldri hørt at de har opplevd noe ubehag. Edit; og de bokstaveligtalt FYLLER armene. Vi snakker nærmest hele "sleeves" her med tribals. Endret 28. september 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har masse kulepenn blekk på armene mine og henda mine heletiden... Og han som sitter foran meg i klasserommet har masse i nakken XD Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 jeg har HØRT at man kan få blodforgiftning av det... 9347469[/snapback] det kan ein nokk, ein får det inn i blodet. og det inneholder sikkert ein del gifter som etanol. men det er ikkje nokke å bli full på da, trur læraren vår sa det var 2% etanol eller nokke sånt. kan tenke meg at ein blir dorlig om ein farger heile armen ja, som nevnt tideligare i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå