Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Småtegning, på kroppen?

xThorx

Anbefalte innlegg

Hmm, noen som har noen anelse om hvor "farlig" det er å tegne på seg selv med Penn/tusj? :p

Syns det er et snodig tidsfordriv, å så kan d se litt fancy ut :p

Og, noen som vet om noen mindre helsefarlige penner som man isåfall kan bruke? :p

Oooooog, allminnelig tegning, noen som vet om det finnes mindre enn 0,5 størrelse bly til sånne trykkpenner? :p

På forhånd takk ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tegner man litt så vil du ikke merke noe spesielt men har gått i klasse med ei jente som skrev notater over alt på begge underarmene, dagen etter ble ho sjuk og var vekke fra skolen i tre dager.

nei det er ikke sunt, men det skal en del tegning til før du merker det. og nei du dør ikke før du er 20 av det, vel kanskje det gjør at du lever et halvt år kortere i det lange løp uten at jeg kan si det sikkert, men med mindre du bader i stoffet så tviler jeg på større problemer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hmm, noen som har noen anelse om hvor "farlig" det er å tegne på seg selv med Penn/tusj? :p

9345389[/snapback]

En kamerat av meg er allergisk mot veps og fikk et stikk i 3. klasse på barneskolen. Armen hovnet opp, og han tegna hele hovnelsen med svart sprittusj. Legen sa at han kunne blitt blodforgifta.

Oooooog, allminnelig tegning, noen som vet om  det finnes mindre enn 0,5 størrelse bly til sånne trykkpenner? :p

9345389[/snapback]

Ja, det finnes 0,3 også. Husker jeg så det for et par år siden.

Lenke til kommentar

Kjenner flere venner som stadig tegner hverandre med tusj for å se hvordan visse tatoveringer blir seende ut sånn halveis i virkeligheten, og har aldri hørt at de har opplevd noe ubehag.

Edit; og de bokstaveligtalt FYLLER armene. Vi snakker nærmest hele "sleeves" her med tribals. :p

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
jeg har HØRT at man kan få blodforgiftning av det...

9347469[/snapback]

det kan ein nokk, ein får det inn i blodet. og det inneholder sikkert ein del gifter som etanol. men det er ikkje nokke å bli full på da, trur læraren vår sa det var 2% etanol eller nokke sånt.

kan tenke meg at ein blir dorlig om ein farger heile armen ja, som nevnt tideligare i tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...